Gå til innhold

Hva skal jenta deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fra før ei jente som heter Elise...og om det blir en jente også denne gang skal hun hete Eileen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det denne gang blir jente har jeg veldig lyst på Hedda, men mannen er ikke helt på gli.... Vi er vertfall enige om Mathilde, så vi får se;-) Har ei Hannah fra før.

Skrevet

Stikker innom fra 3. Trimester. Her blir det Mathilde og Andrine til mine tvillingjenter. Var tidligere veldig sikker på Frida og Thea, men plutselig skiftet vi mening. Hehe. Vi får se når de kommer ut hva som kler dem best:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Palomino =) sorry sent svar,lenge siden jeg har fått vært her inne.. jeg har termin 10 des så er spent om jeg må gå lenge over eller ikke.er mitt første barn så aner ikke =) håper bare den siste tiden går fort =) masse lykke til.=)

Skrevet

Her blir det mest sannsynlig Ylva hvis det er en jente og Brage dersom det er gutt

Skrevet

Alva Konstance

Skrevet

Ja.. eg liker ikke å kalle opp så skal det var kalla opp må detvar en grunn :-P Å de er mer enn god nok grunn for meg :-)

Skrevet

Hvis det blir jente, er de foreløpige favorittene Anne og Lovise, enten alene eller med et annet fornavn til...

Skrevet

Utrolig mange koselige navn <3

Den lille jenta i magen min skal hete Selma.

Skrevet

Liker veldig godt Othelia / Othelie, eller Amanda :)

Skrevet

Vår jente ( om det bli det ) skal hete Tone :)

Om jeg får viljen min skal hun ha Olivia til mellomnavn ;)

Skrevet

Mi skal hete Philippa :) Førsta heter Erika <3

Skrevet

Jeg mener Sofie men min mann mener Malin.

Men vi får se om det blir jente først :P

Skrevet

Tirill.

de andre barna har to navn.. Men har ikke helt kommet på hva som vi liker best og hva som kan passe til Tirill enda.

Skrevet

Hermine-Lucia hvis det er jente :)

Skrevet

Blir det jente så skal hun hete Agnes:) Med ett navn til,muligens Oline:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...