Gå til innhold

Hva skal jenta deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille jente skal hete

Serina

oppkalling etter min mormor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er gutt eller jente i magen, men om det blir jente, så blir navnet enten Johanna Emilie eller Frida Johanna. Har ikke helt bestemt oss ennå.

Fint navn dere har valgt :o)

Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Hvis det blir jente er favorittene foreløpig Ingrid og Maria, men vi får se om det forandrer seg med tiden;)

Skrevet

Vi vetikke om det er gutt eller jente enda, men blir det jente har vi snakket om Agnethe og blir det gutt har vi snakket om Anker. Begge navnet er oppkallet etter noen som var trygghets personer for min kjære da han var liten og livet var hardt.

Skrevet

Vurderer Deanna men har ikkje blit heilt enige.

Skrevet

Jenta våres skal hete Oda :-)

Skrevet

Vi tenker muligens Maja, Marte eller Maria..

Vi ønsker at de to første bokstavene skal være "Ma.." etter at vi mista en gutt her i fjor høst som skulle hete Markus...

Skrevet

2 prinser og et nurk på vei: Så fin grunn til valg av navn!

Skrevet

jenta vår skal hete Nathalie...

Synes det passer fint til Adrian og Juliane (som storesøskna heter)

Skrevet

Ibir: ser vi har valgt samme navn :D

_Når har du termin? jeg har 27. desember, men tror nok at hun blir født før. Begge de to andre barna mine har kommet før termin, så da er så da er det stor sjans for at denne prinsessa her også gjør det... håper at det blir før 24. iallefall og at vi kan være hjemme på julaften...

Skrevet

Visst vi får en prinsesse så skal hun hete Pernille:o)

Skrevet

Hadde det vært en jente inni her hadde Elise vært på toppen av listen

Skrevet

Min lille pike som kommer i januar skal hete Oline :)

Skrevet

Jeg har lyst på Jenny etter min Oldemor, men tror ikke samboeren min liker det. Han vil dessuten ikke oppkalle noe etter noen i slekta vår.. :/

Skrevet

Om det blir en jente her, så blir det en liten Tone Carina =)

Skrevet

Her er vi ikke helt sikker enna, men vi snakker om Miriam eller Sofia, eldste jenta heter Andrea

Mange fine navn her

Skrevet

mie,mille victoria, eller bare victoria.. veldig usikre enda.. jeg er ikke helt komfortabel med victoria, men pappan liker det navnet så godt, og jeg bestemte forrige gang.. hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...