Vermilion Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 ..og drittlei! Noen tips for å få tida til å gå? Har prøvd alt av kjerringråd for å "lure" henne ut, men stortrives tydeligvis..leker rockestjerne og er fashionably late..
miepia30 Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 skal du lage fotoalbum til babyen? Da kan du jo begynne nå med noen bilder av magen og ultralydbilder kanskje, og skrive litt om tankene dine/deres nå før hun kommer. Lettere nå før du har fått henne, fort å glemme hvordan det var når hun plutselig er her.
Vermilion Skrevet 20. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2011 Takk for tips, det var et godt et:)
Agathe32 Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Vannet mitt gikk ved midnatt fredag, skjedde ikke mer på natten og dro til Ullevål i dag tidlig etter avtale med føden. De sjekket ikke pling ettersom vann og slimpropp hadde gått, og de var redd for infeksjoner. Ble sendt hjem og har siden i ti tiden i dag fortsatt ikke kommet skikkelig i gang med rier, fostervannet renner jevnt og trutt. Om jeg ikke er i gang til i morgen tidlig blir jeg satt i gang kl 0800 på Ullevål. Snart får vi møte gutten vår, foreløbig 8 dager på overtid( har følelse av at det blir 9 før han er her) Spent spent!
Vermilion Skrevet 20. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2011 Oi! Så spennende! Lykke til! Hold oss oppdatert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå