Gå til innhold

Er litt små nervøs og håper dere kan hjelpe meg med et intimt og ekkelt spørsmål!!

Anbefalte innlegg

I over en ukes tid har jeg gått å små klødd i underlivet, men så ble det bare verre og verre samt at det begynte å svi.

Av ren nyskjerrighet så kikket jeg meg nedentil og så skikkelig hvitt belegg ved inngangen og i inngangen til skjeden. Dette belegget satt veldig godt fast.

Har gått utifra at det var soppinfeksjon selv om min forrige soppinfeksjon som jeg sikkert hadde 10 år siden ikke så slik ut..altså jeg hadde ikke det hvite belegget.

Kjøpte uansett Pevaryl kombipakke i går. Satte stikkpillen i skjeden med det samme og har smurt meg gjevnlig.

I dag så jeg at det hvite begynte å løsne og at det kom masse hinnelignende greier ut av skjeden.

Åpnet en ny 50 ml sprøyte og skylte skjeden for å se om det kom ut mere og da kom det store gulhvite hinnelignende klaser som inneholdt blodslim.

Er det vanelig når man har soppinfeksjon???

Nå skal det også sies at den siste tiden har jeg hatt mye blodtilblandet utflod.

Kan dette evnt være noe annet??

Kjenner jeg er litt urolig nå..

Fortsetter under...

Du har sikkert ingen grunn til å være urolig, men for sikkerhets skyld kan du jo ta deg en tur til legen. Lenge siden du hadde GU sist?

Du vet vel selv best om du kan være smittet med en kjønnssykdom?

Det er vanlig under soppinfeksjon at slimhinnene i livmorhalsen kan blø litt.

Gi det et par dager til med soppkur, og går det ikke over så oppsøker du legen.

Ja men det lukter ikke noe noe spesiellt..Litt sånn surt men ikke illeluktende. Samt at jeg har hatt BV før og da var det ikke slik..

Det virker jo uansett som den stikkpillen har fått noe til å løsne oppi skjeden.

Kan det være at jeg har gått med soppen alt for lenge slik at det har blomstret vanvittig opp?

Har fast partner så noe kjønnssykdom tror jeg det ikke er.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...