Gå til innhold

Det sies at menn blir mer og mer like sin far når de blir eldre....

Anbefalte innlegg

Hva gjør du om din mann blir en tro kopi av faren sin?

Jeg hadde tuppet ham rett ut, og det vet han. Svigerfar er definitivt ikke en mann jeg ville delt livet med! Hver gang han minner meg om faren sin får han en påminnelse, og det setter han pris på for han deler mitt syn ;)

Fortsetter under...

Hehe, hadde nok gjort det samme som deg ja:) Svigerfar er ikke en person jeg frivillig ville tilbrakt min tid sammen med. Men den sjansen er veldig liten da, mannen min er snill som dagen er lang og svigerfar banka barna sine. Jeg tror ikke jeg har møtte en mer følsom og snill mann en min

Gudhjelpemeg ;)

Nå er jeg veldig glad i svigerfaren min jeg altså, han er en søt gammel mann full av omsorg, han er snill som dagen er lang.

Meeen, han er så laaaaangsom. Skal han fortelle noe andre ville brukt 2 setninger på bruker han minst 10 setninger, han har bisetninger til bisetningene sine.

Han blir i tillegg aldri lei av å snakke om gamle dager, og forteller det samme om og om igjen. Hva han tjente i sin første jobb, hva den første sykkelen han kjøpte kostet osv osv.

Jeg hadde blir gal om jeg skulle vært sammen med han mer enn et par timer, heldigvis er mannen min litt mer "hyper". Men klart, svigerfar er over 80 år, så den dagen mannen min er like gammel har jeg kanskje en litt annen tålmodighet med laaaaangsomme gamle menn, hehe.

Annonse

Blir min mann lik sin far, er forholdet over rett og slett!!!!!!!!! Jeg og svigerfar er ikke på talefot, og har ikke snakket på en god stund. Man blir usikker på om det er en selv som er problemet, men innser at det ikke er det. Han har en datter som han ikke har snakket med på 10 år. Alle kompisene hans har vendt han ryggen. To eks-koner hater han som pesten og nå er det kun min mann han har kontakt med i tillegg til to søstre (men de bor i utlandet og han har ikke møtt de siden 1992).

Svigerfar er en flott mann, til tross for at han er godt passert seksti nå. Og om mannen min holder seg like bra, så har jeg ingenting å klage på!

Verre med han kanskje, når det kommer til meg..

En kan aldri bli perfekt hehe

Min svigerfar er snill som dagen er lang, men har noen ekstreme meninger; og han uttaler dem på uakseptable måter og er litt hissig i trafikken.

Men ser jo at mannen min har en del av de samme tendensene, men da får han klar beskjed av meg; Sånn gjør man bare ikke, og sånn sier man bare ikke.

Ellers så er svigerfar utrolig hjelpsom, han er handy og presser seg mer enn hva som er forsvarlig enkelte ganger.

-Hadde ikke gjort noe om min mann hadde blitt mer lik ham på de punktene..

Annonse

hadde ikke vært noe problem her, liker min svigerfar veldig godt, han er et lunt menneske med glimt i øyet, arbeidssom og snill som dagen er lang! :)

hehe, utseendemessig er de også ganske så like, bare at min mann er 25år yngre enn min svigermors mann! :P

om mmin mann fortsetter i den retningen han gjør nå, så kommer jeg til å ha en slik som svigerfar, haha, både på goddt og vondt!:P

Ja, jeg har merket dette etter at vi fikk barn. Vi har vært på samlivskurs tidligere og blitt oppmerksomme på dette. Så de sidene jeg vet at min mann ikke liker med sin far er han klar over, men jeg må minne han på noen ganger at "nå er du lik faren din..."

Håper ikke sønnen min blir det.. da hans far i senere år har blitt uteligger, alkoholikker og narkoman =( Ikke mye til fremtid for godgutten min det....

Min manns far har jeg ikke møtt, men har bare hørt positivt om han av alle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...