Gå til innhold

Arrgh..

Anbefalte innlegg

Ennå en krangel!

Jeg sa til jentene til mannen min at de ikke fikk se DVD visst de ikke sluttet å krangle, Og 11 åringen "svarte" med å flire håpløst da hun klarte å få 8 åringen til å gråte. Så jeg sa INGEN DVD. De slo da på selv for å se, siden vi hadde kunder i en butikk så prøvde jeg å ikke lage et stort nr utav dette som er MIN feil jaaa. jeg vet.. Jeg bare takket for "respekten" de viste meg med en sur tone. (Super oppgitt)

Jeg sa dette til min mann men han bare komenterte at jeg hadde en dårlig dag og ikke måtte ta alt så seriøst, de er bare barn!!! Grrr.. Dette var bare et enkelt tilfelle, med det skjer sånne ting HVER gang jeg sier noe til de. Men brøle til mine gutter som er like gamle det kan han gjøre fordi de er gutter som gjør ALT galt, ifølge han.

Jentene er skikkelige fæle med min elste sønn, mobber han skikkelig halt til han gråter, han også er 11. Mannen min trua med å avlyse ferien å sende bort jentene sine så jeg fikk viljen min. Siden jeg ikke tålte at de holdt på å tulle slik.

Blir så sint jeg sprekker snart!!

Er det jeg som er teit??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143494539-arrgh/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men herregud jente!

Nei det höres ikke ut som at det er du som er teit!

Du må ta en prat med mannen din! Höres ut som at dere er delt inn i lag -du og dine gutter, og han og hans jenter. Man må klare å se feil hos både den andres unger og sine egne! Alle i en familie skal behandles med respekt. Og at de "bare er barn" er ingen unnskyldning.

Mulig hans jenter ikke mener noe vondt med mobbingen de driver med (er vel ikke det i fölge mannen din iallefall, kan jeg tenke meg?), men det spiller ingen rolle hvis en ikke synes det er morsomt og blir lei seg. Begynner noen å gråte av noe andre gjör, så er det ikke okay!

Han må ta ett skikkelig nakketak i barna sine.

De SKAL höre på deg og vise deg respekt. Det du sier SKAL gjelde, og det må de forstå. Mannen din skal backe deg opp, ikke spille på "lag" mot deg. Dere må bli enig om hva slags behandling som er greit i deres hjem. Dere må väre ärlige med hverandre og ta en prat og innrömme hvilke ting dere sliter med i forhold til den andres barn.

Nei uff, denne familieformen er skitvanskelig å få til.

Jeg har det ikke selv...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143494539-arrgh/#findComment-143495795
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...