Vilde27 Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Kan ikke dennen mensen bare kommer? Har så sterke menssmerter og i natt lå jeg bare og grein og min mann måtte hente en varmeflaske til meg. På tirsdag begynte jeg å spotte litt brunt når jeg var på do og håpte at mensen kunne være borte til onsdag formiddag fordi jeg da hadde time hos gynekolog. Jeg har hatt litt smerter (og forstoppelse) og følte en ny vanncyste var kommet. Men mensen kom ikke og jeg gikk til gynekologen. Der var bare en liten vanncyste på 3x3 cm. Hun mente det kunne være eggløsningssmerter jeg har kjent. De sterke menssmertene begynte i går tidlig og vært litt av og på. Men mensen kommer ikke. Men jeg spotter fremdeles brunt. Jeg har aldri hatt menssmerter før jeg begynte med IVF for snart halvannet år siden. Og heller aldri vært plaget med vanncyster. Men nå er menssmertene ganske intense og vanncyster får jeg i tide og utide. Jeg tisser lite og ofte, men det har egentlig vært slik ofte. Jeg må kanskje øve meg på å ikke løpe på do med en gang jeg føler trang. Men noen andre som har det som meg? Som har fått mer menssmerter og /eller mer vanncyster enn før IVF? Noen som vet hvorfor det blir slik? Har hatt to ferskforsøk. 1ferskforsøk negativt, 1 fryseforsøk etter det som bare streifet borti, nytt ferskforsøk, hadde uttak men ikke innsett pga overstimulering. og ett fryseforsøk etter det som var negativt. Nytt forsøk i oktober. Sliten klem
vera34 Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 jeg har hatt det akkurat som deg. Fikk intense menssmerter og cyster som kom å gikk. Hadde så vondt i en periode, at jeg begynte å lure om det var noe alvorlig galt. Det var ille å ble verre og verre ved hver fryseforsøk. Hadde aldri cyster før ivf forsøkene. Fikk at det var hovedsakelig medisinene som forårsaket dette hos meg da. Ble gravid til slutt da, på 5 søsken/fryseforsøk, fikk ett avbrutt da, pga av cyster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå