viervindens Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Er så glad jeg svever på skyer! Har testa positivt 4+2 idag! Nå skal jeg holde pusten for at spiren blir sittende hele veien ut! Håper jeg slipper å gå igjennom en ny SA selv om vi ikke venta til syklusen etter for å prøve igjen. Ønsker dere alle ei god helg!
anna t Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Hurra! Så utrolig glad på dine vegne. Denne gangen går det bra. Du har statistikken på din side, og du brukte opp uflaksen din i forrige runde. Nå er det bare hell og lykke igjen. Gleder meg til å følge deg og spira, håper du får et fint svangerskap og at du kan kose deg litt ekstra med alt det magiske. Regner med det er overflødig å ønske deg en god helg nå, det blir den vel garantert
viervindens Skrevet 20. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2011 Takk!! Kjempe glad, bare smiler:) Men allikevel noe urolig, men som du sier, må bare tenke at oddsen er med meg denne gangen!! Håper du snart kommer etter da Anna t!! Hadde vert kjekt å følgt hverandre. Sender deg iallfall masse babystøv så skal eg krysse fingrene for deg også!!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 gratulerer så gøy,lykke til videre
Roselilly Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Gratulerer!!!! :-) Kos deg med resultatet og ha en fin helg! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå