Gå til innhold

Ganske lei nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært veldig positiv helt siden vi startet igangsettingen i går (torsdag) morges. Ballongen som satt inne fra torsdag til fredag hadde ikke gjort så mye. Så 1. modningstab ble satt. Det tok ikke så lang tid før riene ble sterkere og jeg følte de tok godt. Så gikk slimproppen, jippi :) Etter 6 timer ble jeg sjekket igjen. 3 cm åpning. Det var ihvertfall fremgang. 2. modningstab blir satt siden ikke tappen var helt avflatet. 6 nye timer med rier som ble sterkere og varte lengre. Å dette må da gjøre noe, men tenkte jeg ikke skulle skru forventningene for høyt. Så ved neste sjekk var jeg spent. Håpet på 4 kanskje 5 cm, men den hadde ikke forandret seg noe!!! Fortsatt 3 cm og livmortappen var fremdeles ikke avflatet. Hadde bare blitt 1/2 cm mindre siden sist. Så lite på 6 timer!!!! Ja daa må det være lov å grine!!!!!!!!!!!! 3. modningstab er nå satt og jeg har vondt! Vonde rier, vondt bekken, vondt i psyken, ja vondt over det hele. Er såååååååååå lei dette. Hvorfor kan ikke bare denne babyen komme ut??? Vil ikke mer jeg nå. Har fått nok! Som jeg sa til sambo, "jeg har bare lyst å løpe fra denne kroppen" Fatter ikke hvorfor jeg skal få alt...

Jaja så nå sitter jeg her med vondt, får ikke sove pga vondt. Og føler jeg har vondt til ingen nytte :((

Oi dette ble litt lengere enn jeg hadde tenkt, Huff :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herre, skjønner godt at du er lei/sliten!! Er nok ingenting jeg kan si for å lette på følelsene/smerten din - annet enn at du ALDRI har vært nærmere målet, enn du er akkurat nå!!

Sender deg masse positive tanker, og håper du finner igjen styrken du har vist så lenge. Snart er du i mål, snart har du verdens vakreste lille skapning på brystkassen - å da er alt strevet verdt det :)

Masse lykke til, håper jeg våkner til beskjeden om at du har født og at alt står bra til med mor og barn :)

God klem, STÅ PÅ!

Skrevet

Klart du er lei, for en tålmodighetsprøve du har vært gjennom. Men nå er du så nær. Ungen må ut tilslutt. Og for en premie det blir :) på neste sjekk har du sikkert 4 cm og så tar de vannet. Og vips blir det fart på sakene. Og blir det ikke det så har man drypp. På et eller annet vis skal vel den livmorhalsen din åpnes :) bare håper du ikke blir helt utslitt på veien. Fokus på premien :) stå på og lykke til! Heier på deg

Skrevet

Huff, ja nå syns jeg du fortjener å bli ferdig! Men som skrevet over her: du har aldri vært nærmere målet enn det du er nå :D

Dette klarer du :) Vi andre sitter å venter i spenning og krysser alt som krysses kan for deg nå, nå er gullet ditt her hvert øyeblikk :)

Skrevet

Uff da! Ikke gøy! Hos meg gikk det plutselig veldi fort! Ballongen kom ut halv ti, vannet gikk av seg selv fem over halv og føk inn på føden! Fikk sinnsyk pressetrang og Tulla var ute 22.34! 2000g og 45cm lang! :)

Sender deg gode tanker og alt fødestøvet og motet jeg ikke brukte opp!! Føler med deg!!

Skrevet

Å herregud, Petrine! Nå synes jeg virkelig du har ventet lenge nok! Jeg håper du får hilse på babyen din inatt! Høres ut som du har god støtte i sambo og det fortjener du virkelig. Forstår at det føles tungt nå, men det er nå du må stå på, bring it all you got! Du er jo supermamma allerede!

Kom igjen nå, lille bebis! Jeg heier på dere! Håper også jeg kan lese at du er utslitt og ferdig med fødsel imorgen! :) Lykke til!

Skrevet

Uff, synes synd på deg nå Petrine!! Håper tingene får fortgang nå og at du snart har bebisen i armene dine. Masse lykke til! Sender mange trøste-klemmer til deg i lag med mer fødestøv...

Skrevet

Å Petrine... Så kjedelig å høre! MEN vi heier på deg! :) Alle sammen! Og som alle har sagt før meg, snart.... God klem til deg og sambo

Skrevet

Åh när jag skriver detta så hoppas jag verkligen att du är färdig. Herregud för en pers du har haft nu - du förtjänar att bli klar!! :0)

Massa lycka till!

Skrevet

Huffda, det var jo ikke måte på hvor lenge du måtte vente... :( Jeg ble satt igang sist fødsel, og da hjalp det ikke med modningstabletter, jeg måtte få drypp. Så håper du er igang med drypp nå. Det gir vonde rier, men man blir i hvert fall ferdig til slutt.

Jeg krysser fingrene for at du er godt igang, eller til og med ferdig nå! :)

Skrevet

Usj!! Håper virkelig at det har skjedd noe produktivt siden du postet innlegget!!

Som det er sagt tidligere så har du fått en skikkelig tålmodighetsprøve! Du er jammen tøff!

Masse lykke til!

Skrevet

Håper lille tulla er ute nå, men om ikke spør om du kan få satt noen modningsnåler i tillegg! Hjalp på meg! Gikk fra 5-10 cm åpning på 2 timer etter jeg satt nålene! :-) Masse lykke til med tia som kommer! Det er sååååå verdt det!

Skrevet

Stakkars deg Petrine! Håper virkelig babyen har bestemt seg for å komme ut nå! Nå har du ventet og slitt lenge nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...