Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 For i morgen blir min lille baby 1 år! Tenk, for ett år siden hadde jeg min siste dag som gravid, noensinne! Husker jeg brukte kvelden på å pakke vekk mammaklærne, før vi hadde oss et bedre måltid og en film. Fødselen ble i gangsatt grunnet vannavgang. Jeg synes dette året har gått kjempefort! For ett år siden var han et lite nurk, så bitteliten og hjelpesløs. I dag har han klatret opp på spisebordet, opp i vinduskarmen (rev ned en blomst og knuste potta), åpnet trappegrinden helt på egen hånd (!), klatret halvveis over en annen trappegrind (han ler av trappegrinder), klatret på tv-benken, prøvde seg i stigen i køyesengen, sier fem ord, fått seks tenner og er en turbo! Må alltid ha et øye på den karen Og nå er han nesten 1 år. Bare en drøy halvtime igjen til hans aller første fødselsdag. Og han er 10 kg tyngre og 30 cm lengre enn han var for ett år siden... da var han såå liten. Og nå er han såå stor! Da sier jeg vel bare takk for meg. Kos dere med småbabyene deres, snart er de store og enda større skal de bli! :-) Takk for meg! =)
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Gratulerer så mye med morgendagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå