Gå til innhold

5 dager siden EL og.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

.......jeg har plutselig unormalt mye utflod og stikkinger som kommer og går... Jeg kjører taxi på heltid, og idag måtte jeg faktisk kjøre inn til siden fordi jeg kjente et kraftig stikk, også satt jeg å kjente etter ett minutt eller to..det kom noen småstikk innimellom.. Jeg så ned på magen min å tenkte, hva i all verden foregår der nede? Hehe...helt sprøtt egentlig. Jeg aner ikke hva det kan være, om det bare er kroppen som fjåser.. Men en ting er helt sikkert, denne perioden er MYE mer spennende og annerledes enn forrige! De stikkingene kan jeg ærligtalt ikke sammenligne med noe annet jeg har opplevd. Så må si jeg er spent :)

Til de som har vært gravide: Noen som husker hvordan utfloden forandret seg dagene etter EL og til den dagen testen ble positiv? Noen som merket tidlig forandring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare si at jeg også syns jeg har hatt mer utflod nå enn før. Ihvertfall tror jeg det. Har ikke stikkninger sånn du beskriver. Mer murringer, det kjennes nesten ut som kiling inni der. Gjør ikke vondt, men er litt irriterende.

Men tanken har slått meg at jeg kanskje bare kjenner ekstra nøye etter og at det er litt psykisk også. SPENNENDE!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...