Gå til innhold

Kunne du tenkt deg og hatt sex med noen av mennene til veninnene dine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt enig med 22:42. Jeg kunne ikke tenkt meg å ha sex med noen av de.. Merkelig nok, for mange av dem er veldig pene. Men nei, aldri... Dessuten synes jeg det ville vært sykt at jeg skulle gå å drømme om sex med mennene til venninnene mine. Hadde ikke vært mye god venninne akuratt!

Annonse

En av dem, ja. Han er vanvittig sexy og jeg har faktisk flere ganger tatt meg i å tenke at han hadde passet utrolig mye bedre sammen med meg enn med henne. (åh, så deilig å kunne være anonym og si det!!)

De andre... æsj, ville ikke tatt i dem med ildtang engang.

Vel, da både venninnen min og jeg var single, falt vi begge to for samme mann(ikke in løøøv liksom, men vi var begge betatte). Han var forelsket i venninnen min, men helt ærlig så tror jeg nok han og jeg har mer til felles, han er liksom en mannlig versjon av meg, noe som er litt koselig på en måte, for da vet jeg jo at venninna mi blir tatt godt vare på! :)

Nå kunne ikke ha tenkt meg ham, eller noen andre av mine venninners menn.

Annonse

De går vel ikke under mine næreste venner, men vennepar av meg og min mann. To av de har menn som jeg ikke hadde vært lei meg om jeg hadde havnet i seng med de. Men for meg blir det feil havne i seng med noen som jeg kjenner kjæresten til eller har vært sammen med noen venner av meg, så jeg får satstse på at vi begynner å like swinging eller hva det heter.....

Nei så absolutt ikke, det er en uskreven regel at damer går bare ikke etter mennene til venninner.. Har droppa ei venninne fordi hun gjorde nettopp det med MIN mann.. Men regner med hun er alene og forlatt snart fordi hun går etter alle! Hun er ikke spesielt pen heller men tror hun er den deiligste noen kan få tak i..

Bestevenninen min og jeg har svært ulik smak i menn, fra den første forelskelsen i 7 klasse og fram til vi nå er i midten av 30 årene har ingen av oss hatt en kjæreste som den andre kunne tenkt seg til å røre. Rart igrunn, men ingen fare for å finne mann og bestevenn nakne i sengen om man skulle komme tidlig hjem fra jobb:-).

Ellers har jeg mange venninner som er gift/forlovet med mine brødre/fettre, så de mennene utgår også.

Og ved nærmere ettertanke har visst ikke de andre venninne heller noe særlig god smak når det kommer til mannfolk, mye jeg kan være missunnelig på, men tydeligvis ikke mannen deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...