Lykkeligmamma84 Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Lurer på å være dagmamma til våren, og derfor lurte jeg på om noen vil dele erfaringer med meg? Hva er lurt å tenke på, hva bør planlegges kjøpes inn osv... Tenker mltt eget barn +2. De vil være mellom 10 mnd og 1,5 år mens de er her:) Kjempe taknemlig om noen vil komme med råd:)
mami07 *fødeklar* Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 hei jeg har jobbet som dagmamma,men det var før jeg fikk barn selv ogsyns det var kjmpe koselig passet en liten gutt fra han var 10 mnd til han var 1,5 år. syns det var kjmpe stas å få være dagmamma og følge utvikingen hans. og jeg ble kjempe knyttet til han og storebroren hans som jjeg hentet i barnehagen hver dag. jeg syns det var veldig trist å slutte når han fikk barnehageplass da,men jeg fortsatte å være barnevakt for guttene en periode etterpå siden foreldrene hadde ingen slektninger i oslo det gikk ikke så lang tid før jeg ble gravid selv og ble ordentlig mamma og ikke bare dag mamma hehe og for å være helt ærlig så lærte jeg veldig mye om barn når jeg jobbet som dagmamma som jeg har tatt med meg videre som min datter har fått nytte av og som min neste lille prinsesse vil dra nytte av når hun kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå