Gå til innhold

Er dette vanlig? Ang. 4 åring.

Anbefalte innlegg

-Når han ser på tv, står han helt oppi tvn og prater samtidig til "tv-figurene".

-Når han blar i bøker lever han seg høylytt inn i historier. Dvs han prater høyt og gestikulerer rundt bildene han ser, lager historier selv.

-Leker med absolutt alt. Kan feks ta to pinner/papirbiter/ei snor og leke med det. Da lager han også historier, og lever seg intenst inn i det.

-Vifter ofte med hendene når han gjør disse tingene.

Ellers så er han en normal 4 åring med normal utvikling. Høres dette vanlig ut?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143493525-er-dette-vanlig-ang-4-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tutt1-2-3!

Bortsett fra tven, kjenner jeg igjen dette fra mine to gutter! De har begge MYE fantasi, og historiene de lager burde vært skrevet ned! ;)

Vifter med hendene har jeg ikke lagt merke til at mine har gjort da, men hele kroppen er jo i bevegelse, så kanskje!

Da datteren min var 2-3-4 år, så hadde hun enorm fantasi. Det har hun ennå, men hun er 11 næ, så den er ikke like søt lenger.. Hun så ikke på tv, det var for passivt for henne, men hun lekte med fingrene sine og de snakket med hverandre og shoppet osv.

Hun hadde alltid med en ny "venn" hjem fra barnehagen.. Som oftest en pinne eller en stein. og alle hadde navn og vi ga de øyneog munn.. Hun hadde til og med krafitge krangler med sitt eget speilbilde og hun sladret til meg på speilbildet om det ikke ville leke det hun ville...

Mange morsomme øyeblikk.)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...