LettBris Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Som kjent, så er det denne "tidsklemma" da. Hvor mye får dere lekt/ vært ilag med (utenom middag, andre gjøremål..) med barna på 4-5 år? Jeg føler at vi får så altfor lite tid sammen med datteren vår!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Hei. Jeg og sønn min er sammen hver dag fra han kommer hjem fra bhg (ca kl 16) å frem til han legger seg mellom kl 20-21=) Å da er det jo såklart noe som er daglige ting som middag å sånn, men vi bor på 60 kvadrat, å stua ligger ved rommet hans, så vi ser å snakker sammen uansett om jeg henger opp klær, eller han er inne å leker:) Men hva normalen er, er opp til hver enkelt familie. Så lenge barnet ditt virker fornøyd så får det jo nok tid med deg=) Vi har kose dag somregel hver fredag da=) Da spiser vi middag i stua, å leier oss en film. Da er 4åringen min super fornøyd
camillah 2 små Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Tulla leker nok mest på egen hånd om ettermiddagene, enten ute på lekeplassen ved huset eller inne. Vi prøver å bruke litt tid på å gjøre noe sammen etter middag, kanskje tegne litt, male eller perle. Vi har ikke meldt henne på turn eller andre aktiviteter enda, lurer på om vi må gjøre det snart. Den beste tida vi har sammen er i grunnen om kvelden når vi leser eller synger for henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå