Gå til innhold

dere som har vært utro selv eller opplevd at noen er utro mot dere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glad jeg kan være anonym nå.. for denne sannheten skal aldri komme ut! Har meg til stadighet ei omgang med broren til sambo, og ingen ville noensinne trodd at det var mulig;) bor ikke langt unna og har barn som går mye sammen, så vi blir stadig å "treffes" under diverse aktiviteter iløpet av uka.. Typisk han å jeg som må følge,for kona hans jobber mye kveld og samboern min haater sånt.. Om forholdet hadde tålt det? neppe det du!! hele familien hadde gått i lufta,og bryllupet neste sommer hadde nok blitt ensomt for min del.

Han var utro, det ble slutt samme dag som jeg fikk det bekreftet. Vi hadde ingen kontakt etter det hadde gått fire uker (måtte avklare ifht felles eid bolig). Er i dag glad for at han var utro. Vi passet ikke sammen, men jeg hadde aldri klart å avslutte forholdet uten denne drahjelpen..

Hvorfor er du utro? Da elsker du neppe mannen din, og din svigerbror elsker neppe konen sin. Hvorfor orker du å gifte deg med en mann, som du er utro mot? Herrefader det er mye rare folk her i verden...

Annonse

Selvsagt elsker den ikke partneren sin når man holder på slik som hun gjør! Det er jo ikke snakk om et tilfelle av dårlig dømmekraft i fylla, men kronisk bedrageri! Hun burde definitivt forlate parteneren sin, like så alle som har fullverdige forhold på si burde gjøre.

Ikke 21:31

Hvorfor vil du gifte deg med han om du puler på broren? Jeg synes faktisk det er værst av alt, å være utro mot sin kjære med broren eller søsteren, herregud for et svik. Synes du ikke selv du burde slutte før bryllupet, eller la være å gifte deg?

Ikke alle greier å forstå det, jeg elsker samboern overalt, men vi mangler en viktig essens i forholdet, å jeg trenger vel ikke stave det for deg..samme gjør broren med ei kone som er så og si aseksuell(snakk om 2ganger i året!), og dette har da ført til at vi har løst våre behov sammen... når det er sagt så beklager at jeg skreiv noe som helst. trekker meg stille og rolig tilbake.

21.28

Jeg har selv vært utro, og hadde det selv helt jævli med meg selv etterpå. Fortalte det rett etter og har sagt unnskyld mange ganger. Hvordan klarer noen å holde dette skjult for sambo/mannen sin? Det er jo bare utrolig ondskapsfullt!!!

Jeg elsker mannen min veldig høyt, han er min aller beste venn, samarbeidspartner og sjelevenn! Vi har det kjempefint i hverdagen og fungerer godt som en familie med våre tre barn. MEN; vi har ikke sex - det har jeg med en annen mann fra tid til annen. Jeg elsker ikke ham, det er kun ren seksuell tilfredsstillelse og det kan gå tid mellom hver gang.

Det er fullt mulig å elske partneren sin selv om man er utro på det seksuelle plan.

Dere som aldri har vært utro kan ikke uttale dere om dette!

Jeg har tatt min samboer i å være utro. Og jeg tilga han, men ikke overraskende har det skjedd igjen og igjen... riktignok (så vidt jeg vet hvertfall) bare på meldinger og over nettet. Sist jeg oppdaget var i dag.. da hadde han.snakket med en venninne av seg om dildoen hennes! Jeg vil ikke gjøre annet enn å stikke, men her sitter jeg med den lille datteren min og det er vanskeligere enn noen sinne tidligere.

jeg hadde kunnet leve med det om det bare hadde vært den ene gangen. nå tenker jeg at jeg burde gått for lenge siden.

Annonse

Fant ut at han var utro, pakket tingene og dro. Følte at han ikke hadde det minste respekt for meg og at han ikke hadde behov for meg i livet sitt om han trengte en annen kvinne til det seksuelle selv om vi hadde sex ofte (opptil flere ganger per dag). Vi hadde ikke barn sammen, jeg oppdaget at jeg var gravid etter bruddet, men mistet i uke 17. Vi var sammen i 5 år, men har ikke snakket sammen selv om vi har møttes på gata etter at jeg dro.

Min sambo har vært utro en gang, han har visst stoor anger på dette, og han oppførsel i ettertid har gjort at vi jobber med forholdet, men det vigtigste av alt er at når man har snakket seg ferdig om det må man la det ligge. Ikke ta det opp flere ganger, den som har gjort ugjerningen vet hva han har gjort, og trenger ikke bli mint på det i årevis, det vil skade forholdet mer. Og en annen tingsom vil gjøre frholdet livløst er hevn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...