Gå til innhold

kjeeeeder meg. skravle noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjeder meg noe voldsomt her jeg sitter alene hjemme med sønn liggende å sove. Men pizza er på vei ;)

Det gleder jeg meg til :)

Så vil jeg skravle om alt mulig, prøving også, men ingen å skravle med *sukk* mannebeinet er på guttetur han. Heldiggrisen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig med alene hjemmekveld! Vi har nettopp fortært grillet sommerkoteletter, fetaost-ost salat og fløtegratinerte poteter:) nam!

Skrevet

æsj, det hørtes bedre ut enn pizza`n min egentlig. Selv om det var veldig god. Og jeg spiste bare tre biter :P

Kjøpte stor pizza så har masse rester. Men kjøpte så gubben kan varme rester når han kommer hjem, for da slipper jeg å stresse med middag på søndag, så kan jeg og lillemann bare gjøre hva vi vil :)

Skrevet

synes pizza hørtes skikkelig godt ut,men så har jeg den dagen da aaaalt høres godt ut :)

koselig med hjemme alene kvelder,men kjedelig når det ikke går noe bra på tv :S

Skrevet

Er kjempedeilig å bare være meg (og sovende barn da)

men tv`n i kveld. gaaaaa.

Ser på Sex with mom and dad på bliss. booooring.

Men men...nå har jeg først begynt å se så...

Skrevet

Kjeder meg jeg også. Og ingenting på TV!!! :( Gubben er på hyttetuhyttetur. Sitter og tenker på hvordan jeg skal forholde meg til alkohol i morgen, når jeg skal på jebtekveld....kan jo hende jeg er gravid! ;) Vil ikke si noe til dem at jeg er prøver...

Skrevet

haha bedre sikkert enn nrk3 :P den kanalen endte jeg opp på :)

det er liksom ikke lett med alkohol og prøving. du skal jo helst ikke drikke føre el, den første tiden er jo da ting dannes. men du kan også få tr men alikevel være gravid :S du kan også få negative tester og like vel være gravid :)

Skrevet

Det har du rett i, Drømmer.... Det er et lite pustehull i hvert fall at mor og spire ikke deler blodbane (eller noe sånt) de første to ukene etter befruktning... har jeg hørt. Så jeg drikker rødvin i kveld... men så venter jo jeg på el også - og vet ikke en gang om det blir noen sjanse denne måneden uansett pga omstendighetene...

Skrevet

Hører jo mange tillfeller av at mor har vært på fest, uten at hun vet at hun er gravid. så det går helt sikkert bra. Men nå vet jeg at jeg prøver, og at jeg kanskje har en spire på noen få dager i magen... Ja, ja. Time will show i morgen. :)

Jeg ser også filmen på nrk 3.... spesiel!! Tror jeg heller legger med for å sove! ;)

Skrevet

Hadde jeg hatt el og ikke vært sikkert hadde jeg nok ikke vært så veldig redd for å ta et glass vin eller to 1-2 uker etter el. Men etter det uten TR på besøk hadde jeg nok latt vær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...