Gå til innhold

dere som er så frekke hvorfor er dere det??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det lurer jeg også på, utrolig mange frekke folk her inne!

jeg delte et problem jeg hadde her inne, og fikk stygge ting slengt i trynet som : "hvor dum går det an å være, du må være lystløgner osv..."

Slike folk burde blitt bannet fra Bim/Dib

Mitt inntrykk er faktisk at frekkasene ikke er de som utsettes for skilsmisser og problemer. Det rammer først og fremst de naive som synes alle bare skal være snille og søte med hverandre og for all del ikke må finne på å fortelle hjernedøde folk at det er nettopp det de er.

Men hvordan kan du vite om disse frekkasene er gifte? Ingen som vet hvem de er, så det er jo ikke vanskelig å skape seg et alternativt liv her inne.

Og er det ikke dette hi mener? Hvorfor har noen behov til å bruke ord som "hjernedøde" når man snakker med andre? Jeg har mange venner og bekjente, men kunne aldri kalt dem slike ting. Er jeg uenig eller mener de kommer med ting som i mine øyne er helt på trynet så klarer jeg fint å formidle det uten å fornærme dem.

Annonse

Nå skal det jo normalt sett ikke så mye til før enkelte her inne skriker ulv, lista for å være frekk er ikke veldig høy.

Det holder jo å svare ærlig på et spørsmål der HI spør om svar og andres meninger så er man plutselig frekk....

i flere tilfeller her inne blir folk kaldt ting eller blir med engang anklaget for å være divers ting. og dette er frekke ting som ikke burde bli skrivd.

å kalle folk ulike ting eller å si de er det ene eller andre hjelper ingenting.

skjerp dere av de av dere som gjør dette.

Det jeg liker med anonymforum er at jeg får usminka svar når jeg spør om noe. Det er lett å skille ut de som er frekke for å være ekle, og de som faktisk har et poeng.

Hvis jeg for eksempel sier "Jeg har lyst til å ta hull i ørene på jenta mi. Hva synes du om øredobber på en ettåring til en venninne så får jeg svar som "hver sin smak, men jeg ville ikke gjort det på mitt barn" osv osv

Her inne ville de negative svarene vært " Herregud, er du ikke riktig nagla, det er både harry og stygt!"

Jeg liker sånne svar jeg og jeg er glad i dette forumet nettopp av den grunn.

Ikke ble det hull i øra på jentungen heller:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...