Gå til innhold

Gruer meg litt til babysvømming

Anbefalte innlegg

Har ikke vært naken i garderober med folk jeg ikke kjenner på mange år! Huff jeg gruer meg:(

Men så tar jeg meg litt sammen og tenker at de andre mødrene har vel ingen interesse av å studere meg naken.

Håper dette skal bli noe koselig og ok både for meg og vesla!!

Fortsetter under...

Haha, jeg kan love deg at i mødrenes garderobe før babysvømming så gruer ALLE seg til å vise frem nettopp-vært-gravidekroppene sine :) Og hvis du virkelig ser fæl ut (vet ikke om det er derfor du gruer deg da) så vil ingen tenke "æsj, så stygg kropp hun har", men snarere "endelig en som ser litt verre ut enn meg":)

Gruet meg også litt. Jeg er ikke akkurat på den slanke siden for å si det slik, men da jeg kom med babyen og de andre jentene med sine babyer så fikk jeg annet å tenke på og vi dusjet alle sammen med babyene våre og koste oss i bassenget. Jeg ofret ikke kroppen min en tanke og det tror jeg ikke de andre heller gjorde. Vi hadde alle nok med babyene og vannet;)

Du skal se at det går bra. Og jeg kan med hånden på hjertet si at babysvømming er KNALL :-)

Har så lyst på svømming med 7-åringen, men gruer meg til å dusje og til å å vise meg i badedrakt!! :(

Og så er jeg litt redd for å møte en av kompisene til sønnen min der inne, for i følge flere her inne er det visst heeeelt ok å store unger med i garderoben!

Annonse

Ikke tenk på det, du er der for å kose deg i vannet med babyen din. Drit i hva de andre måtte mene om deg naken.

Jeg var selv fortsatt 30 kg overvektig da jeg begynte på babysvømming, og jeg ga blanke faen selv om jeg vet at andre mødre (spesielt de yngre) holdt på å glo ut øynene sine, hadde vel aldri sett en tjukk dame naken før.

Jeg tror faktisk det var litt ok for flere av de andre der å være i nærheten av meg for det fikk dem til å fremstå som både slanke og lekre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...