Gå til innhold

tilbakemelding på spådommer fra i våres:) (til flere spåjenter)

Anbefalte innlegg

Hei kjære spåjenter!:)

Da fant jeg endelig skriveboka med spådommene deres, den var blitt litt glemt i en flytteeske som ikke var åpnet enda!:)

Etter ma i mars var det mange av dere som spådde meg, enten for første gang eller på nytt. Dette hadde dere å si:

Beskyttet av engler: graviditet innen 3 mnd, 2 barn totalt, april/mai gutt

Whitelilymedtreknopper: graviditet i mai, gutt

Liv: ny graviditet i mai, gutt. minus blødninger, ikke ekstra oppfølging

Athina: gutt, enten denne eller neste syklus (dette var i mars/april) 3 totalt:)

Kicam: mai, jente

Aurora m tre gutter: mai, gutt

mtp: mai, gutt. litt senere spådd: mai/juni, gutt, sykemeldt i starten pga kvalme, sykemeldt i midten og slutten pga rygg/bekken.

fr.lykkelig venter nr 2: mai/juni jente.

Spådd før forrige gravidtet(ma) (tar ikke med de som hadde rett på sist graviditet, bare de som fremdeles var mulige) :

Håpefull prøver: fikk opp mai, men også januar og august som viktige mnd. gutt

zassy: du sa april gutt, men da bli gravid i april - nå har jeg termin i april, hva tror du nå?

Tyrjente88:3 barn, jenter, aug/sept- fødsel april/mai

Tussemor: juni, jente

Kristina, gutt, flytting før sommern (dette med flytting stemte forresten veldig!)

Det er flere som har spådd meg, men dere fikk tilbakemelding da forrige graviditet gikk galt...

I mai var jeg helt sikker på når el var og trodde virkelig det kom til å klaffe, men tilfeldigvis fikk jeg en infeksjon som satte en stopper for aksjer! Det ble altså ikke mai som så mange mente... naturen satte visst en stopper for det den måneden.

Men på syklusen min som begynte i slutten av juni ble jeg endelig gravid igjen!:)

fant det ut i begynnelsen av august:) (ikm 6/7 aug i følge el som var sent i juli).

tyrjente og håpefull prøver er vel de som har vært nærmest:) Tussemor var også ganske nær. Disse spådde meg før graviditeten i jan-mars.

Lurer veldig på hva dere får opp nå jenter! Noen med ok følelse for min lille spire? kjønn? Jeg har faktisk hatt noen små blødninger denne gangen også, men sist ble det sjekket og da skyldtes det blodårer utenpå livmoren... Håper det er det nå også!

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med graviditeten:)Så moro at jeg var såpass i nærheten, jeg var håpefull prøver <3 Har en veldig god følelse på deg jeg, så jeg tror dette går bra :D Blir ikke helt enig med meg selv ang kjønn, har ikke korta mine her nå, men jeg tror jeg sier jente nå jeg! Ang blødningene dine, så kan jeg trøste deg med at jeg har hatt småblødninger gjennom hele svangerskapet til nå, er i uke 22, å alt er bra det!

Dette går din vei, ønsker deg kjempe masse lykke til - nyt tiden! :)

gratulerer så mye :D

godt at det endelig traff for dere :)

jeg er hjemme hos mamma nå, så har ikke korta mine.. men send meg en pm da? :) så skal jeg se på deg i morgen :D litt enklere å huske å se på deg om det ligger klart når jeg logger på :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...