Brno 08,09, + 12:) Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 var fram og tilbake om jeg skulle kjøpe test på det lokale apoteket, men til slutt tok jeg motet til meg. Har en merkelig følelse i magen som ikke går bort, som et slags trykk i livmora i perioder grenser det til ubehagelig. Er 11 dpo, hadde rosa uflod på det tidspunktet EL var... mulig jeg er for optimistisk, men det vil jo testen etter hver vise... prøver å vente til imorgen. Andre som skal teste i helga?
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 jeg ska teste i morga ..1 uke over ikm. negativ test tirsdag så ny test i morra å håper på positivt svar
Nesly Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Har IKM på søndag, lurer på om jeg skal kjøpe en test i morgen, eller om jeg klarer å vente til mandag.. Tok en CB digital på tirsdag som var negativ, men tror det var litt tidlig, var jo 5 dager før IKM da + var ikke morgenurin. Har foreløpig ingen tegn til at tanta kommer, men en vet jo ikke.. OM hun kommer håper jeg hun kommer senest mandag/tirsdag, reiser til syden på fredag så hadde vært greit å blitt ferdig med drittet til da:) Stress med bading med tampong osv..
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 20. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2011 den var POSITIV!!! å herregud.... mye tanker nå! Første pp etter p-pilleslutt! Lykke til dere andre!
mia_maria Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Gratulerer så mye!! Lykke til alle helgetestere:D
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 negativ test me meg :/
embla28 Skrevet 20. august 2011 #7 Skrevet 20. august 2011 Har testet svakt positivt i dag. Ny test om et par dager. Et lite forsiktig hurra!
mia_maria Skrevet 20. august 2011 #8 Skrevet 20. august 2011 Gratulerer så mye embla!! Gleder meg til å høre om den blir sterk positiv over helgen:)
embla28 Skrevet 20. august 2011 #9 Skrevet 20. august 2011 Ja, blir spennende å se om den blir sterkere etterhvert IKM om tirsdag så det er jo egentlig litt tidlig enda...
LilleTrille92+maispire Skrevet 20. august 2011 #10 Skrevet 20. august 2011 Jeg testet meg på torsdag, men den var negativ. Er vel ca 8 dager siden ikm skulle vært, men min er ikke mye stabil fra før. Har en til CB liggende hjemme, men skal prøve å tvinge meg selv til å vente til tirsdag :-) Er blitt spådd av 3 damer at jeg er gravid, men. Får vel bare vente å se! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå