Gå til innhold

Kjøpt test...andre som skal teste i helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var fram og tilbake om jeg skulle kjøpe test på det lokale apoteket, men til slutt tok jeg motet til meg. Har en merkelig følelse i magen som ikke går bort, som et slags trykk i livmora i perioder grenser det til ubehagelig. Er 11 dpo, hadde rosa uflod på det tidspunktet EL var... mulig jeg er for optimistisk, men det vil jo testen etter hver vise... prøver å vente til imorgen. Andre som skal teste i helga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ska teste i morga :)..1 uke over ikm. negativ test tirsdag så ny test i morra å håper på positivt svar :)

Skrevet

Har IKM på søndag, lurer på om jeg skal kjøpe en test i morgen, eller om jeg klarer å vente til mandag..

Tok en CB digital på tirsdag som var negativ, men tror det var litt tidlig, var jo 5 dager før IKM da + var ikke morgenurin. Har foreløpig ingen tegn til at tanta kommer, men en vet jo ikke..

OM hun kommer håper jeg hun kommer senest mandag/tirsdag, reiser til syden på fredag så hadde vært greit å blitt ferdig med drittet til da:) Stress med bading med tampong osv..

Skrevet

den var POSITIV!!! å herregud.... mye tanker nå! Første pp etter p-pilleslutt! Lykke til dere andre!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Lykke til alle helgetestere:D

Skrevet

negativ test me meg :/

Skrevet

Har testet svakt positivt i dag. Ny test om et par dager. Et lite forsiktig hurra!

Skrevet

Gratulerer så mye embla!! Gleder meg til å høre om den blir sterk positiv over helgen:)

Skrevet

Ja, blir spennende å se om den blir sterkere etterhvert IKM om tirsdag så det er jo egentlig litt tidlig enda...

Skrevet

Jeg testet meg på torsdag, men den var negativ.

Er vel ca 8 dager siden ikm skulle vært, men min er ikke mye stabil fra før.

Har en til CB liggende hjemme, men skal prøve å tvinge meg selv til å vente til tirsdag :-)

Er blitt spådd av 3 damer at jeg er gravid, men.

Får vel bare vente å se! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...