Gå til innhold

Et spørsmål til dere gravide damer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi forsøker med nr 2 nå og jeg har hatt rosa/rød slimete spotting i varierende mengde helt siden el. IKM er om 5 dager! Noen som vet om man kan være gravid på tross av dette?

6-7 dager etter el kom en skikkelig rød slimete utflod på papiret. Før dette var det bitte litt rosa spotting og etter har det også vært litt rosa slimete spotting. Jeg får helt lik dette hver mnd 3-4 dager før mens, ikke 12dager før...har hatt murringer og strekkinger hele tiden siden el denne pp! Tester negativ, puppene er bittelitt ømme men thats it!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo selvsagt være en festeblødning, du får smøre deg med litt tolmodighet og teste igjen litt senere. ;)

Skrevet

Har du testet på nytt?:)

Skrevet

jeg hadde også noe lignendne.. og jeg er gravid :D Men er ikke sikker på hvor langt jeg er på vei, da mens har vært uregelmessig. Og jeg har hatt slike små "blødninger" som ligner på rosa/rødlig utflod.

Jeg tror jeg hadde en blødning under el. Og en festeblødning senere.

Under det jeg tror kan ha vært min el. Hadde jeg vel slike spåttninger blødninger i 2 dager. Mens det jeg tror var en festebløding var bare en gang den ene dagen. Med litt spor fra blødingen senere på samme dag..

Mange får en liten bløding under eggløsning. Noe jeg tror jeg får, da jeg før også har hatt slike spottninger en stund før mens har kommet..

Jeg testet også negativt på min første test. Testet fordi jeg begynte å ha ømme bryster og ble litt mistenksom. Da jeg aldrig har kjent denne ømme følelsen i brystene på denne måten før.. Men hadde ingen andre svangerskapstegn! Da puppene bare fortsatte å være ømme å ble mer ømme, tok jeg en ny test tre dager senere, med morgenurinen.. Og den var positiv :D

Krysser fingrene for deg, og satser på at spire nr. 2 er kommet og festet seg godt i din mage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...