Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var 4 mnd, perfekt alder! Vi hadde begynt med grøt så han satt rolig på fanget og lekte gjennom gudstjenesten.

Skrevet

Har pleid å døpe ved 3 mnd.

Skrevet

3,5 mnd

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Var vel 3 månder? 4? husker virkerlig ikke jeg, har ikke fått ut takkekort enda heller =/

Skrevet

Jenta mi var 3 mnd. Gikk kjempefint, hun sov seg gjennom hele gudstjenesten.

Skrevet

Vi er nok litt trege, jenta vår er 3 1/2 mnd, kirke er ikke booket og ingenting planlagt....

Skrevet

Vår kommer til å være 6 mnd ved dåpen. Passet dårlig i sommer med ferie/bortreiste besteforeldre osv.

Skrevet

Vesla var 10 uker gammel.. det var enten det el 4,5 mnd pga sommerferie (??) i kirka i fellesferien.. og pga en arvekjole så kunne ikke vi vente med dåp.. :) men dåpen gikk knirkfritt selv om vesla var såpass litta.. :)

Skrevet

Min kommer til å være nesten 5,5 mnd når vi døper henne;) Er litt treig i vendingen;) Så hu kommer til å se ut som ei pølse i dåpskjolen;)

Skrevet

Ole Kristian var 7 mnd. gammel han, og det gikk kjempe fint:) Han så jo ut som en konfirmant sammenliknet med de andre små nusselige, og de fire andre var jenter så de var jo mye mindre:)

Han som var så stor skulle jo ikke ligge nede på armen når vi satt i kirken, han ville sitte oppreist og henge over skulderen å se seg rundt:) Smilte og sjarmerte gamle damer som satt bak oss....hehe:)

Dette var jo fordi han er 3 mnd. for tidlig født, derfor ventet vi litt. Og hele mai fikk vi ikke dåp fordi da var det konfirmasjoner, ellers hadde han blitt døpt en mnd. før:)

Skrevet

He He morsomt. Godt det ikke bare er vår frøken som er litt gammel til dåp. Frykter at vi bare kan glemme arvedåpskjolen, hun er ikke akkurat mager store jenta:)

Skrevet

Jeg har for øvrig vært i dåp til en gutt på 1 1/2 år. Dette fordi de måtte samle familien som bor utenlands etc. Så det er ikke noe hastverk selv om rundt 3 mnd er mest vanlig eller man har en dåpskjole liggende som skal passe.

Skrevet

Jenta mi vart døpt nå i sommer, da va hun 8 mnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...