Gå til innhold

Må bare få det ut et sted! Følelser ang dating osv..

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt betatt av en kar :) Han er ett år eldre enn meg, har ingen barn ( vi er begge i midten av 20 årene) og jeg har kjent han nå ca 5-6 uker, hvor vi har "rotet" omtrent like lenge. Traff han når datteren min var på ferie. Nå har han vært her 8 dager, hadde til og med tenkt på meg når han var på ferie og kjøpt gave til meg utenlands..

Nå har han også truffet datteren min! Kanskje litt tidlig? Livredd for at jeg har skremt han :P Idag dro han hjem til seg ( studerer ca 3 timer unna) og jeg vet ikke når jeg får se han igjen, eller om han kommer til å ta kontakt igjen. Er såå vant til å bli dumpet som et par gamle sko av menn, og er kjemperedd han også på et tidspunkt bare kommer til å slutte å ta kontakt. Han inviterte også vennene sine over når han var her, så da fikk jeg hilse på de.. Tror dere det ligger noe seriøst her/ kan utvikle seg til noe?Vil ikke skremme fyren med å spørre han rett ut sånn altfor tidlig.

Vet ikke hva jeg vil med dette her, han dro istad og jeg savner han allerede :( Huff.. Er bare så kjemperedd for at han kommer til å avvise meg. Dating er kjempevanskelig!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...