Gå til innhold

Uff, få meg til å rydde!! Gror att i huset jo :(

Anbefalte innlegg

Begynte på jobb etter sommerferien på mandag, altså har jeg hatt en uke på jobb (er kontaktlærer for første gang). Og allerede nå så ser huset ut som et nedslagsfelt :/ Gubben er i tillegg operert i dag (liten operasjon, dagkirurgi), så det er ikke mye hjelp å få i hams takker :( Guttungen trasser og er overalt, aktiv 3 åring! Og jeg er GÅEN! Har stresset masse på jobb denne uka, har vært livredd for å glemme noe, har stått på som fy for at elevene skal ha en god start, og det har de jo :) De har kost seg masse :D

Men jeg er gåen! Er helt utslitt.. og oppvask står på benken, rot ligger strødd overalt, gulvet er flekkete, badet kunne trengt en vask, og skittentøyet har nådd alarmerende høyder.... Men jeg har ikke overskudd til å ta fatt i denne roethaugen! Jeg vaska skikkelig rundt og gjorde det ryddig og fint forrige helg, men har nesten ikke ryddet denna uka pga utmattelse, så nå er det helt jævlig her...

Gi meg et dytt i rææva, vær så snill, jeg blir deppa av å ha det sånn rundt meg, orker ikke å se på rot sånn egentlig, men orker enda mindre å rydde og vaske :P

Fortsetter under...

hehe. det har vi gjort i hele sommer, så det er ikke mye til overs nå ;) men leker, smårot og oppvask blir MYE rot i et lite hus :P Når det i tillegg er flekker her og der så føler en at en bor i en svinesti!

urk :/

HI

Begynn med ting som "gjør seg selv". Sett på en vaskemaskin feks før du setter i gang på kjøkkenet. Rydd benker og få unna skitten oppvask før du vasker over benker og bord.

Heng opp klær og sett på en ny maskin.

Vask over badet mens din trassige 3-åring bader/dusjer før natta.

Så vasker du over gulvene i kveld før du setter deg og slapper av:)

Støvsuging kan du ta i morgen tidlig mens barnet ser på barne tv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...