Gå til innhold

Noen som har et lurt dildo gjemmested? ;)

Anbefalte innlegg

Syns det er vanskelig å finne et sted ungene ikke leter... Hadde den i undertøysskuffen tidligere... Men den fant svigermor når vi var på ferie (festelig!) Og klarer hun å finne den så klarer vel ungene det også ;) Haha!

Jeg spør selvfølgelig ikke alle dere som IKKE har dildo hvor dere gjemmer den -ikke- eksisterende dildoen.... Så bare dropp den kommentaren.

Fortsetter under...

Her har vi rammemadrass, min ligger mellom sengebunnen og madrassen, oppe i hodedelen inne i en pose sammen med div glidemidel ol, har en snik av ei svigermor her også, så vi må nesten gjemme det vi har av sexleketøy.

Hun er en snill dame som vasker og ordner for oss om vi er lenge borte, er på barsel osv, men hadde aldri klart det om hun hadde sett det som ligger der! hoho

Jeg gjemmer ikke leketøyet mitt. Alt ligger i nattbordskuffen, bortsett fra en pisk som er for stor til skuffen så den har jeg styra mellom sengen og veggen. Ingen har noe på soverommet vårt å gjøre, men føler ikke at den trenger å ligge fremme alikevel. Også derfor jeg har det i nattbordskuffen. Fordi ingen går å roter der.

Annonse

vi har kontinentalseng der fot-ramen er litt mindre enn selve madrassene, så det er en liten passelig glippe mellom veggen og den nederste rammen.. der har vi våre leketøy.. ingne av barna går og glaner der, hadde vert noe annet om det hadde gått ann å krype under senga.. de små er jo over allt!

Annonse

De ligger i en gammel toalettmappe i nattbordskuffen. Gutten min er 5 år. Blir nok kanskje et bedre gjemmested med tiden.... får se an hvor mye han snoker rundt... Men må vel bare regne med at det er et typisk sted som må utforskes med tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...