Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #1 Del Skrevet 19. august 2011 Er gift og har tre barn, har allikevel klart å forelske meg i en annen. Han andre er forlovet, og skal gifte seg om et par måneder... Har egentlig ingenting galt å utsette på min mann, bortsett fra at vi lever i et såkalt velfungerende - men flatt ekteskap. Savner nok lidenskapen, og kan ikke huske sist det kilte i magen eller at jeg følte ømhet for min mann... Med han andre har det oppstått en forelskelse utifra en "uskyldig" jobbromanse. Følelsene er gjensidig - samtidig så er det ingen av oss som kommer til å forlate den motsatte part. Vi har hatt ett treff utenom jobb. Vi har ikke vært sammen sexuelt, men det ble noe klining... han sa da også at dette kunne vi ikke gjøre igjen. Allikevel tar han kontakt med meg etterpå. Hvorfor det? og hvorfor klarer jeg ikke å kutte ham ut? og hvordan skal jeg klare å få kontakt med mannen min igjen - slik som det èn gang var? Andre som har opplevd lignende - og hva har dere gjort? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143492313-hva-er-galt-med-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #2 Del Skrevet 19. august 2011 Kutt han ut! Dette gagner ingen. Bra dere "bare" har klint. Ta ansvar selv. Lag romantiske middager, overrask mannen din med en weekendtur, skaff barnevakt til barna og kos dere sammen. Ikke vent på at lidenskape skal dale tilbake uten at du selv tar ansvar. Ofte bare venter vi på at den andre parten skal ta action, men ta action selv! Ikke vent! Lidenskap kommer og går og med tre barn så er det ikke rart det ikke er mye tid til det i hverdagen. Men husk, det dere har er altfor mye verdt til å tukle med. Det er tre barn involvert og hvis savn etter lidenskap er det som er det værste med deres forhold er det en enkel sak å gjøre noe med. Begynn i dag! Gi mannen din komplimenter, vær øm mot han, ta initiativ til litt sengekos. Lykke til! Husk etter en periode med uansett hvem du er gift med, så vil lidenskapen gå opp og ned. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143492313-hva-er-galt-med-meg/#findComment-143493528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #3 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg har opplevd å bli forelsket i noen andre mens jeg var i et forhold og jeg kan si fra erfaring, og min mor og bestemor sverger til det samme (har bedt om råd tidligere) at forelskelsen går over! Har aldri brutt grenser med å kline eller noe jeg da, vet ikke hvordan det hadde gått om jeg hadde tatt det valget. Det jeg kan si er at din mann kommer aldri til å ha sjangs så lenge følelsene dine ligge hos denne andre mannen. Du må bryte opp med denne andre mannen og gi det selv sjangs til å komme over han hvis du i det hele tatt vil finne tilbake til mannen din igjen.. det er urettferdig at partnere skal sammenlignes med "elskere" om jeg får bruke det ordet, elskere har aldri skuffet og irritert som det en man lever sammen med kan gjøre, han kommer derfor alltid til å vinne i sammenligning. Stikker dette dypere, at du fremdeles ikke har samme følelsene for mannen din, også etter du har gitt det en fair sjangs, så er det fullt lovlig å bryte. Livet er for kort til å leve ulykkelig. Jeg syns however at du skal bryte dette så fort du kan, ingenting kommer godt ut av slikt. Ditt og denne nye mannens liv hadde sannsynligvis ikke holdt på de premissene i lengden heller. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143492313-hva-er-galt-med-meg/#findComment-143606704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå