Puppen og lillemor Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Hva finner dere på i løpet av dagen? Hvor mye er dere ute på? Jeg synes det er vanskelig å finne på ting å gjøre.. ut å leke i sandkassa eller i parken blir liksom kjedelig i lengden. Jeg vil jo gjerne stimulere snuppa og la henne få nye og spennende utfordringer, men hva da?
MillaLilla Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 To ganger i uken har vi organiserte aktiviteter - en dag er vi paa babysvoemming og en dag er vi paa gymboree - det er en slags gymtime for smaafolk. Begge deler er stor stas. Vi gaar ogsaa bort paa besoek minst et par ganger i uken, helst til andre smaa barn, men det lar seg jo ikke alltid gjoere. Det er alltid spennende aa utforske nye hus og leiligheter, synes lillerusken (mamma loeper etter og babysikrer saa godt hun kan). Vi gaar paa biblioteket der de har en veldig fin barneavdeling med noen leker og puter og saann, ogsaa titter vi litt i boekene. Og paa lekeplassen der vi husker og proever oss litt paa de store spennende apparatene. Hjemme synger vi sanger og danser, leser boeker, triller rundt med trallen, bygger med klosser (mamma bygger, rusken river ned) flytter oss litt fra rom til rom og plutselig hender det mamma finner frem en leke vi ikke har sett paa lenge, eller en lekematte vi nesten hadde glemt at vi hadde. ..og innimellom naar vi begge er i litt daarlig humoer og mamma ikke vet hva vi skal finne paa, hender det vi setter oss sammen i sofaen foran TV og titter litt paa barne-tv.
Pumba78 Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 MillaLilla, hvor er denne gyllen? Høres morsomt ut. Vi går på babysvømming, og husker litt og leser bøker. En favoritt er å base rundt i dobbeltsenga med kosedyr og dyner... Og å gi High five til den søte jenta i speilet. Og nå har vi planer om å gå i åpen barnehage et par ganger i uka, det er moro! Mange nye leker, og dukker som aksepterer å få en finger i øyet... Ellers er vi en del jenter med babyer i området som ikke jobber enda sÅ vi leker hos hverandre, Andres leker og andre barn er topp. Men når vi er alene hjemme en hel dag uten å se hverandre kjeder hun og jeg oss begge to, da håper jeg på at mormor kommer innom...
MillaLilla Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Jeg bor i Mexico, saa det kan hende det er litt vanskelig for dere aa komme paa gymtime, Pumba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå