jessica85 Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Hei. Er det noen som har opplevd Ã¥ blø litt etter samleie? Jeg er fullgÃ¥tt 6 uker i dag og nÃ¥r etter samleie tidligere i dag var det friskt blod pÃ¥ papiret nÃ¥r jeg tørket meg, maks en t-skje. To timer etter var det litt brunlig utflod pÃ¥ papiret. NÃ¥ ingenting. Ingen smerter og vanlige graviditetssymptomer. Jeg er sÃ¥ bekymret.. skal pÃ¥ UL til mandag, men ja..er fortsatt tre dager til.. Â
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Hei..  Eg får det samme av å til. De er for slimhinnene er så skjøre nå vi er gravid. :-) Nyt helgen din og Gled deg :-)
jessica85 Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2011 Ok, godt å høre God helg til deg og:)
Nummer tre <3 Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Man kan jo blø fra tannkjøttet og blø neseblod også pga tynne slimhinner, så det er sikkert derfor..
Slusa Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Det er helt vanlig! SÃ¥ bare nyt sexen du ) Heldig du som har sexlyst.... Jeg har mistet min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå