Gå til innhold

Ang. anonym knapp på Småtroll 0-1 år!!!!

Mamma`n til Ole Kristian

Anbefalte innlegg

Hei

For en stund tilbake spurte jeg her inne hvorfor denne anonym knappen var på småtroll 1-2 år, men ikke på småtroll 0-1 år. Min mening er at disse to foraene ikke trenger en slik anonym knapp. Fikk jo svar her inne at dere skulle se på dette, men dessverre etter min mening, kom det en anonym knapp in på småtroll 0-1 år. Noe som absolutt ikke var min intensjon...... !!!!!

Og nå i det siste har jeg dessverre lagt merke til en del som svare usmakelig og nebbete, og selvsagt da under anonym. Dette har gjort noe med forumet her inne jeg ikke liker. Savner det alltid gode tonen vi hadde her inne før.....

Derfor håper jeg virkelig av hele mitt hjerte at denne anonym knappen kan fjernes igjen!!!!!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tirilgirl.

Ah, beklager. Da tror jeg vi har misforstått.

Det er helt klart vanskelig dette med anonym og ikke. Det kan fungere veldig bra, men det kan også gjøre noe med tonen i forumet.

Jeg skal snakke litt med redaksjonen, så skal vi se på det.

Sier i fra når vi har kommet frem til noe.

Ha en strålende dag.

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med HI!

Anonymknappen har gjort at tonen der inne er frekkere nå, og at forumet har blitt mindre "personlig". Jeg synes Dib er upersonlig nok som det er, om man ikke skal ha en anonymknapp inne på småtrollforumene også.

Dessuten skaper anonymknappen frykt, en frykt for å bli hetset og uthengt hvis man våger å svare åpent og ærlig med nick, så dessverre tror jeg at denne knappen virker litt mot sin hensikt... Nei, la småtrollforumene slippe denne anonymknappen, så kan man heller benytte Anonymforumet hvis man ønsker å stille anonyme spørsmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

Håper virkelig dere kan se på denne saken rundt anonym knappen igjen. har blitt en dårlig utvikling i hvordan folk svarer og er mot hverandre på dette forumet i det siste. Noe som ikke er særlig positivt......

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at den anonymknappen burde avvikles på Småtroll 0-1 år; her er b la en tråd som har kommet ut på ville veier:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/143524670

For ikke å snakke om unødvendige, sure anonym-kommentarer som ikke hører hjemme noen plass, og som ALDRI hadde kommet opp dersom denne knappen ikke fantes:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/143533044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støtter denne! =)

Anonym-knappen kan være god å ha i visse situasjoner ang private opplysninger og ikke vil bli gjenkjent f.eks av folk man kjenner utenfra, men når folk bruker den for å henge ut og hetse med andre er det bedre uten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Da har jeg fjernet anonym-knappen på småtroll.

Jeg synes det er veldig fint at dere har kommet med så mange gode innspill.

Vi kommer til å ta et nytt oppgjør med anonymknappen når vi legger om forumet.

Så spør dere gjerne igjen.

Og om dere vil ha en ekstra stemme og mening, må du gjerne være med og teste!

Send meg en mail om du vil: [email protected].

Ha en fin mandag.

Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at knappen er fjernet nå, man merker allerede at tonen er tilbake til den gamle gode vi hadde før:) Jeg tenker vel at de andre småtroll-forumene heller ikke trenger denne knappen, av samme grunn som 0-1 års forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lykkeli.

Så bra at det har fungert.

Jeg kommer ikke til å endre innstillingene på de andre forumene nå, ikke før vi legger om til det nye forumet.

Men om det er slik at mange vil vi skal fjerne anonymknappen på de andre også, gjør jeg det gjerne!!

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann :)

Først vil jeg bare si at det var kjempe fint at anonym knappen ble fjernet, for slik mange andre har kommentert allerede så har "stemningen" i forumet kommet tilbake til sitt gamle seg igjen :)

Men jeg syns anonym knappen bør være tilgjengelig for den som starter tråden. Da knappen ble tilgjengelig så man en liten økning med spørsmål fra anonyme som kanksje var litt av den mer ømfintlige typen som man kanskje ikke hadde skrevet hadde den blitt signert med nick. For selv om det ikke finnes dumme spørsmål så er det jo av og til fint å kunne stille et spørsmål anonymt alikevel...

Altså anonymknapp for den som "eier" tråden, men ingen skal kunne svare på en tråd som anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det er dessverre ikke mulig, men jeg skjønner hva du mener.

Vi må ta en ny runde når vi får ny løsning, men inntil da er det dessverre ikke mulig.

Beklager!

Elin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...