Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #1 Del Skrevet 19. august 2011 Fikk en tlf i går.. min gode venninne har lenge snakket om å gifte seg med sin kjære, men det har bare blitt med praten nå i flere år. Plutselig kom tlf i går, de skal gifte seg. Om 4 uker!!! Kjenner jeg er litt stresset. TALEN jeg skal holde til bruden, hva pokker skal den inneholde....? Jeg har aldri vært i ett bryllup, har null peiling på dette her... Kan dere gi meg noen tips jenter? Må understreke at dette er en kjempe god nyhet altså. Jeg gleder meg masse og er glad for å bli valgt:o) Men så var det denne talen da....? Hva er ellers "min" rolle i brylluppet? (hun vil ikke ha noe utdrikkingslag så den delen er grei), men hva gjør jeg "ellers" for bruden? TAKK FOR SVAR ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143491468-hjelp-jeg-er-forlover-tips-til-tale-ol/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #2 Del Skrevet 19. august 2011 Når det er så kort tid til bryllupet så tror jeg du burde spørre bruden selv om hva hun ønsker du skal gjøre. Alt er sikkert allerede planlagt og da er det nok lettest å spørre henne! Din rolle i bryllupet: være med på vielsen. Det skal nok være en prøvevielse og der skal du være med. Da får du en oversikt over hva du skal "gjøre". Vanligvis så er forloverene med på brudefotograferingen etterpå. Etter dette er du gjerne vanlig gjest resten av kvelden. Bortsett fra talen da;) Også vil jeg be deg spørre henne om det er noe hun ønsker fra deg på morgenen før bryllupet. om du skal være med på brudepyntingen eller om det er noe annet praktisk hun trenger hjelp til. tale har jeg aldri holdt før så her må noen andre hjelpe til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143491468-hjelp-jeg-er-forlover-tips-til-tale-ol/#findComment-143491580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå