Gå til innhold

Flere enn meg som er EKSTREMT TRØTT??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå på gulvet med lillemor (10mnd) ista, og jeg sovna mens hu klatra på meg. Våkna etterhvert av at det var så stille og rolig rundt meg, så jeg måtte leite og fant henne i igjen i dusjen. Ikke rart hu var stille, for der får hu ikke være.

Og nå bare venter jeg på at hu skal bli trøtt så jeg kan legge henne ut i vogna og jeg kan få legga meg på sofan litt :)

6+1 idag. Kan ikke huske at jeg var SÅÅ trøtt sist gang. Enda godt jeg fortsatt er i permisjon og kan ta det med ro hjemme :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg krøyp til sengs litt før ti og våkna rundt sju - heldigvis uthvilt! Er 4+5, husker jeg var sånn supertrøtt sist mellom uke 4 og 7..

Så det går kanskje over snart? :)

Skrevet

Jeg er også ekstremt trøtt, kan sove sove og atter sove. var akkurat lik sist også...:(

Skrevet

jeg var også såååå trøtt sist jeg var gravid... Er trøtt denne gangen også, men heldigvis ikke like ille.

Forrige gang var det tvillinger og trøtthet kan være ett symptom på at det er fler! (endte i ma, men det har ikke noe med trøttheta å gjøre)

Hører det er flere som blir gravide med tvillinger hvis de har en liten en fra før og blir gravide ganske raskt etter sist graviditet...Har du tenkt på muligheten for flerlinger alt? noe annet som kan gi misstanke?:)

klems

Gjest Milla med 1 Jente og Spire
Skrevet

Føler jeg går konstant trøtt hele dagen, og føler meg ikke uthvilt når jeg våkner på morgenene. Vil helst bare bli liggende i senga... Og så glad i senga er jeg ikke normalt;)

Men siden jeg går hjemme med ei jente på 2,5 år blir det ikke så mange mulighetene til å sove i løpet av dagen selv om jeg nok skulle ønsket meg en goood lur. Hvis jeg ligger på sofaen og er så heldig å duppa av litt, vekkes jeg innen 2-3 minutter, så det er jo ikke mye.

Jeg er 9 fullgåtte uker idag.

Skrevet

JA!! Jeg er 9 uker i dag og er mer trøtt nå etter 10 timer på natten enn hva jeg var da jeg jobbet natt og var våken heele dagen.. Da sov jeg 2-3 timer i døgnet.. Fatter ikke, sovna på jobb i sta.. Forran pc'n :P

Håper da inderlig dette går litt over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...