Gå til innhold

Blæh....vil sove!!

@Tula77@ har fått prinsen<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg har sovet skikkelig på snart 2 mnd. nå. I natt har jeg bare lagt og vridd meg. Hvis jeg klarer å holde ut til i 12-1 tiden før jeg sovner så sover jeg kanskje til i 6 tiden og det blir litt lite for min del i lengden. Mener jeg har lest en plass at enkelte kan ha det slik under graviditeten så får vel bare prøve å holde ut, men fy så sliten og oppgitt jeg blir.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Velkommen i klubben;)

I dag har jeg både hatt en barnefri natt og fri fra jobben, men hvem er det som ligger våken? Og det verste er han som alltid ligger og snorker ved siden av deg... hehe!

Tror mange sier at det er slik kroppen forbereder seg, sånn at man takler det når babyen kommer. Men det kunne gjerne kommet litt senere for min del. Hadde forresten det samme problemet i siste halvdel av forrige svangerskap også. Fikk ikke sove godt, og våknet både av krampe i leggene, halsbrann, vondt i bekkene og fordi jeg måtte tisse. Da er det herlig med 8 timer på jobb etterpå. Hurra;)

Ha en fin dag, så håper jeg det blir bedre!

Skrevet

er i uke 14 og har ikke sovet skikkelig på flere uker... Er oppe på do flere ganger om natta og våkner ørten ganger. Og uansett når jeg legger meg, så våkner jeg alltid kl 08.30. og jeg er litt bekymret siden jeg skal begynne å jobbe natt neste uke. Håper jeg bare får til å sove!

Skrevet

Det er faktisk en trøst å vite at det er flere enn meg som ikke får sove. Jeg er nå i uke 22 og kan ikke huske siste jeg sov en hel natt. Og han ved siden av som beveger seg hele tiden og snorker som et sagbruk! Kommer sikkert til å ta livet av ham før denne ungen er ute...

Søvnmangel er tortur!

Og bare vissheten om all søvnmangelen som kommer etter graviditeten... Forrige gang hadde prinsessen kolikk i 9 måneder, og jeg sov ikke sammenhengende mer enn 3 timer før jenta var ett år.

Men...utrolig nok...så overlever man...

Lykke til alle sammen! Skal sende en tanke til dere når jeg vrir meg igjen i natt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...