Pogoled Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Synes det er så lite aktivitet her blant august-jentene... Hvor er dere? Har alle født så det bare er meg igjen?? *snufs*
jobber med saken har klart det Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Synes det har vært mange fødselshistorier her i det siste. Men det er vel en del igjen som har termin i august. Jeg har termin i begynnelsen av september:) Hvordan er formen din i dag?
Pogoled Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2011 Ja, flere har født i det siste, men det skal være noen igjen. Kan jo hende noen har et liv utenom BIM også Ellers har formen min vært bra i dag. Jeg har til og med vært på Sandvika Storsenter og handlet og vært å plukket mais som jeg har rensket og fått i fryseren.. Det er ikke verst med 6 dager igjen til termin!!
spira3 Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Har heller ikke skjedd noe her, 3 dager til termin og skal føde på Bærum. Har nå fått beskjed om at det blir igangsetting 7 dager over termin hvis jeg ikke har født før. Det er fordi jeg har passert 35 år. Visstnok nye regler i år.
JellyButt Skrevet 19. august 2011 #6 Skrevet 19. august 2011 Jeg er her! Er ikke så flink å skrive men titter stadig innom. Har planer om å være her i ca 10 dager til så blir vel mer futt i meg på forumet her ettersom redet begynner å bli ferdig
zombie2be Skrevet 19. august 2011 #7 Skrevet 19. august 2011 Å jeg er her å har termin sisteste dagen i måneden,selveste 31! har overhodet ingen planer om å drøye fødsel til da:P Å-var det ikke opp til meg?? nehei, neinei vi får se da..
ninairen Skrevet 19. august 2011 #8 Skrevet 19. august 2011 Jeg er her også Termin 31 august, håper det blir augustbarn:) Men bør vel forvente meg på septemberbarn?
termin 19 aug Skrevet 19. august 2011 #9 Skrevet 19. august 2011 Nei... Har termin i dag (har klart å skrive feil termindato på mitt nick - må være hormonene;-)). Har hatt masse kynnere og ilinger nedover på innsiden av lårene og masse murring og vondt i korsryggen i flere uker nå, men ingenting har skjedd.. LEI!
Cruella De Vil Skrevet 19. august 2011 #10 Skrevet 19. august 2011 Jeg er her fortsatt... Har fått time til KS 29. august, så håper inderlig noe ikke skjer før da... Nå har jeg levert eldstemann i barnehage, og tar en kaffe og leser bim, mens jeg venter på at inspirasjonen til å rydde og ordne kommer over meg... Har *mye* som skal fikses før nestemann kommer, men jeg er en skikkelig slappfisk for tiden.
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 19. august 2011 #11 Skrevet 19. august 2011 Jeg er her enda! :-) Har termin 24 august, så bare 5 dager igjen nå! Gleder meg virkelig til å bli ferdig nå, og bli kjent med lille snupp i magen Har masse maserier, til alle døgnets tider, men ellers er det ikke så mange tegn på at noe skjer... Håper det har skjedd noe iløpet av helgen, men har begynt å forberede meg på å gå over termin... :-/ Ellers er formen fin. Rydder, vasker, leverer/henter ungene på skole/barnehage, leker med ungene og farter litt rundt hver dag - bare for å få dagene til å gå. Blir lange dager hvis jeg bare skal sitte hjemme og se på tv! Håper vi alle snart er ferdige, jeg sender hvertfall masse fødestøv til alle August-jentene - nå er vi snart i mål!! GOD HELG!
Varm melk med honning Skrevet 19. august 2011 #12 Skrevet 19. august 2011 Jeg er her enda også, fire dager på overtid sukk. Overtidstime på mandag på A-Hus, håper den kommer før det.
Tasselur Skrevet 19. august 2011 #13 Skrevet 19. august 2011 Er visst flere igjen, ja. To dager over for meg i dag, venter på at det skal skje noe snart... Time hos legen senere i dag, men bilr jo ikke noen baby av det, da. Håper han kommer i løpet av helga, hvis ikke blir det litt knot med barnevakt til de to eldste igjen. Ja, ja, han kommer når han kommer. : )
imarie Skrevet 19. august 2011 #14 Skrevet 19. august 2011 er her enda.. 3 dag på overtid her... lei! overtisdkontroll på lillehammer tirsdag.
ops...nr.4 Skrevet 19. august 2011 #15 Skrevet 19. august 2011 er her fortsat, termin 24.aug, har ikke vært så aktiv skriver her men er inne å leser hver dag. håper i likhet med de fleste her at noe skjer snart, men er ikke mye som tyder på det. kontroll hos jordmor på mandag, håper virkeli jeg slipper å se henne da dagen går med til barn, klær, hus å mat. de to eldste er veldi flinke til å hjelpe til, både setter inn av oppvaskmaskin, støvsuger å legger sammen sine egne klær, kjenner det gjør gått i en stor gravidkropp. mannen er på jobb (5min fra hjemmet) så om noe skulle skje er han hjemme på ett blunk. omverden maser å maser hver dag om noe skjer, virker som om det er forventet at som 4.gangsfødende så bare faller ongen ut mens man er på butikken, kjenner det irriterer meg noe voldsomt. Lykke til alle som venter.
Agathe32 Skrevet 19. august 2011 #16 Skrevet 19. august 2011 Jeg er 7 dager på overtid og settes i gang på Ullevål mandag om lillegutt ikke kommer i helgen. Har vært tungt å gå å vente, men var godt å få stadfestet fra sykehuset at jeg legges inn mandag om det ikke har skjedd noe. Dette er første barnet vårt, så det å gå å vente har vært en tålmodighetsprøve. Man hadde liksom ikke kalkulert inn ovetid i et svangerskap:) Humøret er mye bedre nå når vi vet at dette er siste helg uten baby, og om han ikke kommer før mandag så skal vi bare slappe av, spise hjemmelaget pizza og nyte hverandre de siste dagene:) Blir vel nok å henge fingrene i etter det.
Agathe32 Skrevet 19. august 2011 #17 Skrevet 19. august 2011 Samme her Vermillion, hadde termin 12 august:/
ZODA Skrevet 19. august 2011 #18 Skrevet 19. august 2011 Hei, jeg er også her med termin 25 augustt, jeg leser mye her i det siste men har heller ikke skrevet så mange innlegg. Og status er omtrent som ops...nr 4. Føler meg litt lurt av sterke maserier flere netter, men i det siste har det vært roligere... Mannen er på jobb, så nå satser vi på helgen eller i natt jenter? Dette er nr 5 for meg og jeg har aldri gått over, men født en uke og siste uken før termin, men vi får se om nr 5 er min luring...Jeg rydder mye for tiden;.)) huset må liksom være strøkent til en hver tid noe som krever noe med 5 Barn. Skole og barnehage er i gang igjen så det hjelper jo litt, jeg har også noen små hjelpere her, veldig søtt. Ellers blir det noen kafé treff, ut på små men viktige? ærend, henting i bhg, middag og mer rydding. lykke til alle sammen!
Vermilion Skrevet 19. august 2011 #19 Skrevet 19. august 2011 "godt" å se at det ikke bare er jeg som venter, hehe..virket jo som om alle hadde født her inne. Ja, nå er snart alle bebisene våre her! Agathe32; lykke til mandag! Hadde termin 12. jeg og og skal på kontroll på ullevål mandag. Har jo egentlig plass på ABC, men spøker jo for en naturlig fødsel når man går så lenge over. Krysser alt som krysses kan for at det skjer noe av seg selv snart og slipper igangsettelse:/ Hatt noen tegn forresten? Her er det mye mensmurringer og kynnere, men så stopper det alltid opp..vet man ikke skal stresse, men..ja, du vet..
3. gutt på vei Skrevet 19. august 2011 #20 Skrevet 19. august 2011 Er her fortsatt jeg og, 6 dager over idag. Time på sykehuset på mandag. Regner med at jeg rekker den, fint lite action her!!!!
Vermilion Skrevet 19. august 2011 #21 Skrevet 19. august 2011 Da er vi jo en liten gjeng som hadde termin nesten samtidig! Lykke til til deg også mandag, 3. gutt på vei!
Pogoled Skrevet 19. august 2011 Forfatter #22 Skrevet 19. august 2011 Samme her spira3:) Er over 35 og blir satt i gang senest 7 dager over termin på Bærum.. Godt at de har endret retningslinjene sine!!!
Pogoled Skrevet 19. august 2011 Forfatter #23 Skrevet 19. august 2011 Godt å se jeg ikke er alene... Fikk jo nesten pustebesvær i natt da det ikke var noe særlig aktivitet her inne for jeg trodde det kun var meg igjen.. Hehe.. så desperat går det ann å bli:P *flau* Jeg ser det er flere som har termin samme dag som meg, 24. august, blir spennende å følge hverandre! Her går det nå litt i kynnere, men stort sett på kvelds- og nattestid. Hadde mye kynnere for noen dager siden og håpte det skulle ta seg opp, men neida, de dabbet av.. Begynner å mistenke at han koser seg FOR mye der inne, men da er det en trøst å vite at gravide kun går en uke overtid på Bærum sykehus, så det er ikke sååå lenge til vi får møte lillegull<3
Agathe32 Skrevet 19. august 2011 #24 Skrevet 19. august 2011 Hatt mye kynnere, og nedpress. Kjennes noen ganger ut som om ongen er på tur ut:/ Kynnere har jeg hatt i et par måneder, men hatt mye menssmerter siste måneden, noe som jo er litt mer slitsomt:/ Håper oxo lillegullet kommer i helga, hadde aldri tenkt at jeg skulle bli igangsatt..Men men, må man så må man....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå