Gå til innhold

Hva skal gutten deres hete? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i bestemmelsesfasen her, men synes det er vanskelig...

Hva skal deres gutt hete? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke vite kjønn på ul, men hvis det blir en gutt skal han hete Andreas:)

Skrevet

Hei:)

Mest sannsynlig skal han hete Theodor. Er ikke helt sikker ennå, og holder det litt åpent:)

Skrevet

Jeg flytter inn her i morgen =) Men vi er veldig glad i navnet Jacob hvis det blir en gutt

Skrevet

Vet ikke kjønn enda, men blir det gutt så blir det Lucas.

Skrevet

Vet ikke kjønn enda, men Teodor er et som har vært en favoritt. Eller er vell den eneste vi har av navn på gutten. :)

Skrevet

Om jeg får gutt skal han hete Christian, Vegard eller Jonas. Nå skal jeg på ordinær UL 1 sep. og gleder meg veldig til å vite hva som ligger inni der;-)

Skrevet

Vi tenker på Mathias, men føles som om vi ikke blir helt sikre:-/

Skrevet

gutten vår skal hete Oscar eller Alfred:-)

Skrevet

Vi vet ikke kjønn enda, men sist gutt sto det mellom Antonio og Matheo, endte opp med Antonio men bestemte oss for at neste gutt skulle hete Matheo.

Nå er det en i familien som har fått en gutt som nå heter Matheus, så vi får se hva vi gjør. Vi har prøvd å finne andre gutte navn men vi finne ringen vi liker så godt :( Jente navn finner vi ikke så vi får se når vi vet kjønn, da får vi sette i gang navnet jakten for fult.

Skrevet

Vi tenker på Theodor eller Teodor fordi det er et koselig gammelt navn, og fordi en i familien har hett det:) Trodde ikke dette navnet var et som vanlig ble brukt...ser nå her inne, at det er flere som tenker på det samme navnet...snodig;)

Skrevet

Vi har Mikkel på førstevalg :-)

Ser at Theodor er populært om dagen og ser for meg at det navnet kommer til å være med øverst i navnetoppen på slutten av året. Siden januar har 3 venner/bekjente fått en Teodor/Theodor! Nydelig navn da :-)

Skrevet

Her blir det Benjamin eller Nikolai :) syns theodor er kjempe fint, men gubben var ikke helt enig nei :P

Skrevet

Om det blir gutt her, så blir det Dennis

Skrevet

Her kommer det med 99% sikkerhet en liten Jacob:o)

Skrevet

vi venter gutt <3 har et dilemma... har 4 andre navn..og vil liksom at navnet skal passe litt inn.. har to jenter med lange navn : victoria og susanne.. så har vi to gutter med to navn... Martin andrè og hauk Sebastian..... men denne gangen står vi fast på guttenavn... jentenavnet var i boks... det skulle blitt heneriette ... men så er det sånn at det ble gutt <3 men finner bare enkle gutte navn jeg liker... som : Dennis. Andres .andreas.jonathan.jørgen.marcus.marius.mikael.rasmus.william.henrik.daniel.kristoffer.adrian... men har ingen peil hvem..:/

Skrevet

Vi har valgt gutte navn etter oldeforeldrene våre. Førstevalget er Jacob, men vi liker Joakim også ganske så godt. :)

Skrevet

Det finnes så mange fine navn. Synes selv det er vanskelig.

Vi tenker på Martin eller Elias, men ingen ting er bestemt enda..

Lykke til!

Skrevet

gutten vår skal hete Niclas Valentin : )

Skrevet

Visst vi får en gutt så skal han hete Julian <3

Skrevet

Vår gutt skal hete Ayden Scott. (pappaen er amerikansk)

Skrevet

Vi tenker på Sigve som navn visst vi får gutt :) Men vi bestemte navn til første jenta vår og hun fikk et helt annet navn enn det vi hadde tenkt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...