Gå til innhold

Hvilke pålegg liker deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig en dag vil hun ha makrell i tomat, så brekker hun seg av det og lager grimaser og frysninger, og nå vil hun ikke ha leverpostei, nå går det i smør.. eller ingenting på brødskiven. Blir ikke klok på henne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm. Her i huset gaar det i banan og avocado (modne frukter, smurt paa som smoerepaalegg). Ogsaa philadelphiaost :)

Skrevet

Vi har gitt med fruktmos eller nypepure som pålegg. Og brød uten noe på, siden han liker det veldig godt. Vi har selvfølgelig også gitt med leverpostei. På 7mnd kontrollen sa helsesøster at vi burde gi prim, siden det er mye jern i prim. Det er en anelse sukker, men det skulle visst ikke gjøre noe. Så vi gir prim av og til, og han elsker det.

Skrevet

Most banan, makrell i tomat, smøreost (spesielt rekeost og skinkeost), Snøfrisk kremost, ovnsbakt postei, prim og peanøttsmør.

Skrevet

Lillegutt vil kun ha syltetøy, banos eller prim.

Du som gir peanøttsmør.. jeg trodde ikke man skulle gi barn peanøtter før de var 6 år? Det har hvertfall jeg blitt fortalt av svigerforeldre og egne foreldre, pluss helsesøster nevnte noe om det på 8 mndr kontrollen. Hun sa jeg kunne gi nesten hva som helst på skive til ungen, bare ikke noe som inneholder peanøtter..

Skrevet

Denne karen liker det meste, bortsett fra vanlig leverpostei. Om jeg skal gi han det, må det enten være bacon eller kylling postei :) Ellers elsker han hvitost og most banan.

Ang. peanøtter, så har jeg også fått den samma beskjeden fra helsesøster. Det samma gjelder kanel med tanke på namdalsgomme som han visst liker kjempe godt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...