Mrs. Charming Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Igår morges 6 dager på overtid kom jenta vår. Fødselen startet med småkynnere i 2200 tida på kvelden tirsdag, 2400-tida skjønte jeg at det var virkelige rier. De kom fort med tre minutters mellomrom og 0320 var vi på sykehuset. Jeg la meg raskt ned i badekaret, gikk litt ut av det-men skjønte at det var det perfekte smertestillende. I 0600-tida begynte det å bli virkelig vondt og da hjalp det at jordmor og mannen holdt meg og strøyk meg på armen. Jeg pustet meg gjennom, men det var veldig vondt. Så nærmet klokken seg 06.30 og jeg fikk trykketrang-Bare at det var så hinsides vondt at jeg klarte ikke å trykke ordentlig og jeg ville bare dø! Jordmor undersøkte meg og fant ut at vannet fremdeles ikke hadde gått og at jeg hadde en liten kant. Hun tok vannet og siden jeg ikke kunne tenke lenger, insisterte hun at jeg skulle ned i karet igjen. Ca et kvarter senere kom jenta på 4 kilo ut! Huff. Men en drømmefødsel. Takk for tiden her inne og jeg sender fødestøvet videre.
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Gratulerer så mye med prinsessen Mrs. Charming! Kos dere i barseltiden
zombie2be Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Gratulerer med vel overstått!!! sitter her med 13(!) dager igjen og gleeder meg stort til det er min tur;)
Bolla med 2 små <3 Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 Så moro Mrs Charming! Blir helt rørt, gleder meg til det er min tur:) Gratulerer med prinsessa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå