HappyHippo76 Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Hei, hører til på Volvat. Har gått langt regime, hadde uttak på tirsdag, 3 egg, 1 var ubrukelig. På onsdag var de to fine blitt 4 delt og klare for å komme tilbake til meg i dag torsdag. Når jeg kom dit i dag fortalte legen meg at det ene egget hadde sluttet å utvikle seg natt til i dag, mens det andre var "kvalitet" C og var 5 delt, men han framsto som vedig delt i troen på om dette hadde noe for seg. Han sa først at jeg vil sette det inn fordi det har skjedd en forandring iløpet av dagen, men så sier han at vi kun skal behandle dette som et "avbrutt forsøk" da det blir billigere for oss... Noen som har noen lignende historier eller noen erfaringer? evt noen som vet forskjellen på kvalitet A-B-C ? Takk :-)
mummy09 *Gravid* Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Hei hei:) Kjenner meg ganske godt igjen i det du skriver. Vårt første forsøk i 2009 endte med 9 egg ut 4 befruktet, dagen jeg skulle sette inn fikk vi beskjed om at dessverre var 3 av eggene sluttet å utvikle seg den natten og nå satt vi igjen med et som var 5 delt. Vi fikk også beskjed at dette ikke var veldig bra, men alldri snakk om at vi skulle avbryte forsøket. HELDIGVIS for det, for vi sitter nede i stuen akurat nå og vet at vår kjære prins sover sødt i sengen sin!!! Snakk om perfekt 5 delt egg sier nå jeg! <3 Sitter forresten her å ruger på det som ble kaldt et flott egg så skal bli spennende å se om vi får til en bror eller søster til prinsen vår:) Håper du har satt inn egget og at ditt ikke perfekte egg blir en PERFEKT liten jente eller gutt:)) Lykke til:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 A egg er det fineste egget:) lykke til!! du kan lese litt på bloggen min om du vil.. http://www.123hjemmeside.no/bloggenmin/57167499
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå