Mamma i lykkerus Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Hei jenter! Jeg er nå i uke 35 og kjenner veldig mye bevegelse og hikking. Jeg vet at han ligger med hodet ned og at han ligger lavt i forhold til gjennomsnittet, men idag har jeg kjent virkelig harde stikk i benet der symfysen måles fra. Han presser seg masse nedover hele dagen, men denne harde stikkingen har jeg ikke kjent før. Kan det være modning? Noen andre som har kjent dette?
littlemisstrouble Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Jeg hadde også dette, og trodde det var modning eller barnet som presset, men på kontroll hos jordmor viste det seg at jeg hadde UVI... Hadde ingen andre symptomer, så jeg ble litt overasket. Er ikke sikkert det er UVI du har da =)
♥tosmåtroll♥ Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Slikt har jeg også...uke 34...og har fått beskjed om at det er hodet som presser på nerver der nede! Mini har også lagt seg godt til rette der nede alleredet, og jordmor kunne nesten ikke rikke på hodet! Håper det er et godt tegn jeg da :-) Ønsker ikke å gå så lenge over termin som førstemann ;-)
zombie2be Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 signerer denne ♥prinsen blir storebror♥! sånn er det her og, uke 39.. hodet nesten helt urikkelig i bekkenet. syns stikkingene har gitt seg nå da, kanskje fordi babyen er ganske ubevegelig:)
Mamma i lykkerus Skrevet 19. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2011 Takk for svar alle sammen Er liksom ikke så lett å vite alt heller.. ;P
Mamma i lykkerus Skrevet 23. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2011 Stikkingene har gitt seg nå, og han har festet seg, så da var det nok bare det som skjedde der nede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå