Sørlandsmommy Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 (Legger innlegget her også pga mer aktivitet) Jeg sliter veldig med alt for mye migrene. Har måtte slutte i jobben min osv. Har prøvd det meste av skolemedisin og en del alternativt. Lurer nå på å prøve osteopati, men vil gjerne høre om andres erfaringer før jeg bruker enda mer penger på alternativ medisin Er det evt behandling en kan gjøre mens en er gravid? Blir kjempeglad hvis noen vil dele erfaringer!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Alt som ender med -pati er bare humbug. Med et lite unntak, naprapati er faktisk verdt et forsøk! Regner med du bor på sørlandet, og det er en naprapatklinikk i Skippergata (tror jeg). Naprapatlandslaget.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Jeg har prøvd osteopati. Hovedgrunnen til at jeg prøvde det var ikke migrene, men var plaget av det også. Har i løpet av de to siste årene hatt tre eller fire migrene-anfall. Anbefaler deg virkelig å prøve det! Jeg merket bedring etter kun et par behandlinger
Sørlandsmommy Skrevet 19. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2011 Takk for svar sommerfugl Tror jeg skal ta en tlf og høre hva osteopaten sier. Vil jo prøve det meste med den migrenen jeg har Har snakket med ei jeg kjenner litt som er naprapat, hun anbefalte meg selvsagt å prøve det Men har til nå hørt flere positive historier fra folk som har gått til osteopat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå