Gå til innhold

Noen som har prøvd Osteopati? Evt med migrene...?

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med alt for mye migrene. Har måtte slutte i jobben min osv.

Har prøvd det meste av skolemedisin og en del alternativt. Lurer nå på å prøve osteopati, men vil gjerne høre om andres erfaringer før jeg bruker enda mer penger på alternativ medisin :)

Er det evt behandling en kan gjøre mens en er gravid?

Blir kjempeglad hvis noen vil dele erfaringer! :)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har forsøkt akupunktur, hjalp meg dessverre ikke. Gjorde det for ca 12-13 år siden også, da i kombinasjon med andre alternative metoder og da virket det.

Har forsøkt det meste av medikamenter, legen gav vel opp til slutt. Tror jeg var gjennom 6-7 forskjellige.

Ja, vet at rutiner er viktig + en del annet. Men tar likevel veldig gjerne i mot tips :))

• 2 måneder senere...

Hei! Prøvde osteopat mot migrene, men hjalp lite. Visste seg at han ikke var sertifisert så vær nøye med å sjekke om de er godkjente osteopater om du vil prøve. I den samme perioden kom jeg over at kosthold kan påvirke migrene og tok en allergitest som påviste candida, laktose- og gjærintoleranse ++. Holdt meg derfor borte fra gjær, sukker, korn og melk med laktose i 1 år. Migrenen halvert, medisinen (Relpax) virker bedre og har mye mer energi. Nå spiser jeg mer "normalt", men holder meg til laktosefrie produkter og lite sukker og gjærprodukter. Nå som jeg er gravid har faktisk migrenen vært helt borte!

Ønsker deg lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...