Baby 2012 med spire i magen<3 Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Tok test igår med billigstrimmel,da kom det en svak strek. Idag kom det og svak strek men den virker litt sterkere! Er 10-11 dpo. Man ser hvertfall godt at det er en rosa strek der selv om den er svak:) Dette er min andre pergo kur!
Trilletrill Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Det tror jeg og!!! Grattis! Håper vi andre følger etter:)
*Sammy* Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Jeg tok test på mandag og er gravid Og tok en til i dag for sikkerhts skyld !! Mista i MA i mai, så klarer ikke helt å stole på at det skal gå bra denne gangen ennå, men bekkenløsninga er på full tur kjenner jeg ( Har vært veldig plaga i mine 3 tidligere sv.skap) Krysser fingrene for dere også, klem fra meg!
Trilletrill Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Åhh, jeg har blitt så emmosjonell den siste tiden! Blir så glad og rørt på deres vegne, spesielt dere som har mistet og er gravide igjen:) Stor klem
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Gratulerer sååååå mye <3
FruRikstadPfefferkorn Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 Samme skjedde med meg, men jeg er 4 dager over IKM... Svak tynn strek på billigstrimmel test... Hvisker et forsiktig gratulerer til deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå