Gå til innhold

Bekkenplager-symfyse

Anbefalte innlegg

Hei

På jobben klarte jeg ikke å gå noen få skritt en gang. helt stopp. Det kjente smerter. Jeg kjenner samme smerter hjemme også. Få korte, forsiktige skritt. Men har vondt i innerste delen av bekkenet. Hva bør jeg gjøre? Har fysioterpi. bør jeg bli sykemeldt. Folk var hjelpsomme på jobben idag, noen kjøpte lunsj til meg, noen kom med min papirer fra printeren. Jeg tenker så tungvint.Bør jeg fortsatte. Jeg kan jo ikke sitte 7-8 timer og jobbe. Blir ikke dette verre? Gå kan jeg ikke. Blir jeg bedre noen ganger? jeg vil jo prøve å jobbe, fordi hodet mitt fungerer foreløpig :P men å sitte mange timer det er ikke bra for bekkenet..ikke sant?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143489549-bekkenplager-symfyse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er overhode ikke like ille som deg, men jeg kjenner det svir i bekkenet allerede og jeg har bare vært på jobb en uke etter ferie ;-) Jeg tenker som så at jeg kommer til å spørre legen til råds! Få deg en time og hør hva de sier. De kan henvise deg til både den ene og den andre. Det er kjedelig å gå hjemme så det kan jo være snakk om både redusert arbeid og aktiv sykemelding om det er mulig å få til for deg. Da kan du stå lenger i arbeid, men alikevel fungere sånn rimelig. Det er definitivt øvelser du kan gjøre som kan stabilisere, men få en fysioterapeut til å legge opp løpet for deg og få det en dag eller to fri i uken til å hente deg inn igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...