Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 I følge terminkalkulator.no er jeg 4+6. Var hos legen i dag, jeg sa min første dag i siste mens var 15 Juli og befruktning og EL 29 Juli. Og han sa at jeg var 6 uker i morgen og ikke 5 som terminkalkulator.no sier. Her på Barnimagen står det "Din svangerskapsuke: 5" Så, er jeg i svangerskapsuke 5 eller 6 i morgen? Forvirret. Håper noen kan hjelpe meg, skal bestille tidlig UL.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Stol på legen du.Det er han sin utregning andre leger også bruker.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Legene tar også feil. Det gjorde også min og jeg måtte vise henne på utregnings hjulet legen hadde at jeg hadde rett. Noe legen også fant ut etter jeg vist henne det. Hadde du 28 dagers sykluser er du 4+6 dager på vei slik du mener HI. Det er etterhvert uansett ordinær ul alle går ut i fra så en uke fra eller til nå betyr ingen ting i det lange løp.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Kommer ann på syklusen din det.. Legen min mener jeg er en uke lengre enn jeg er, fordi han baserer det på en syklus på 28 dager, men jeg mener han regner meg en uke for langt frem, pga feil lengde på syklusen, jeg fikk rett, fordi jeg tok tidlig ul
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 28 dager har jeg. Men tror kanskje jeg har skjønt det nå. Jeg har gått 5 fulle uker i morgen, men er i starten på min 6, så derfor sier legen at jeg er i uke 6. Eller tar jeg helt feil her?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 Skulle ikke være enkelt dette :-) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå