Gå til innhold

Er det noen fra Drammen/Lier her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fra Lier og lurer på om det er noen andre fra området som også er gravide her. Jeg er gravid for første gang og synes det er veldig spennende :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Nedre eiker :) Det er jo ikke så langt unna :P Jeg er også gravid for første gang :D

Skrevet

Hei:) Jeg flytter til Lier denne helgen! Midt i verste flyttekaoset og gleder meg til å få flyttingen overstått og kan kose meg i nye huset:) Er også gravid for første gang - kjempespennende:)

Skrevet

Hei! Jeg hører egentlig til i mars-klubben, men tok en kjapp tur innom her. Jeg har termin i slutten av mars med vår første. Fra Drammen, så klart ;) Hvor gamle er dere?

Skrevet

Så spennende, har du/dere kjøpt hus nå? Vi bor på Nøste, hvor i Lier flytter dere til? Vi flyttet hit i sommer :)

Skrevet

Jeg er 20, blir 21 om en mnd :) Koselig med noen på samme alder i nærheten :)

Skrevet

Ja vi har kjøpt tomannsbolig nede på Engersand. Endelig kommet noenlunde i orden og flyttekaoset har lagt seg. Til og med fått internett;) Jeg er 29 år. Hvilken helsestasjon sogner du til? Jordmor Eve har vel ansvaret for sv.ktr i lier kommune.. Men har tenkt til å gå til fastlegen min da jeg kjenner Eve litt fra før. Men noen av oss havner vel i samme barselgruppe..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...