Gå til innhold

Oi - gravid igjen! Da var det tilbake til start, hehe :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen var det fort gjort, kuttet p- pillen i juni og nå var det jammen en spire igjen :) Så her va jeg atter en gang :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit:)

kjenner deg igjen fra småtroll siden vi har ganske jevngamle sønner :)

Gratulerer:)

Skrevet

ble fort gravid etter p-pille slutt her også :)

ble overasket hvor fort det gikk siden dette er min blir min 3 :)

Skrevet

Fnise, vi slet i 1,5 år før førstemann kom, så vi tenkte vi måtte begynne tidlig, for dette kunne ta tid. Men Det gikk unna. Sluttet på pillen i slutten av mai, fikk mensen i juni og juli - men ikke i august nei :) Oi, dette blir travelt tenker jeg. Men passet fint, holdt på å sprekke med røykeslutten også nå så da er det bare å kutte ut det med en kjempefin motivasjonsfaktor :)

Men jeg har hatt en mistanke lenge, selv om jeg ikke visste at mensen ville utebli. Før snakket jeg om at jeg tenkte at nr to ogå kom til å bli en gutt, men plutselig fikk jeg for et par uker siden følelsen av at neste ville bli ei jente. Spennende å se om jeg får rett og om spira sitter. Sist gang visste jeg det var en "han" med en gang.. Men det er jo 50-50 sjanse da hehe :)

Skal på UL på tirsdag i fbm oppfølging etter eggetokk- kreft jeg hadde for lenge siden, men skal ringe og si at det må nok bli svangerskapskontroll :) Greit å få se om hjertet slår så tidlig da :)

Å det blir travelt, med mannen borte annenhver uke, men jeg er jo over 30 så greit å gjøre seg ferdig også. Det blir med to ja - om det ikke er dobbelt sett inni der. Men det har jeg altså ikke bestilt da :P

Huff, på jobb i dag fleipet de med hvordan man skulle få bemanningssituasjonen til å gå opp, og så sier kollegaene til sjefen min at de må jo ta med at jeg blir på tjukken igjen i regningen, for jeg hadde meg jo hele tiden. (Hvilket da ikke er sant, kan telle antall forsøk på tre hender haha) Jeg hadde da en sterk følelse på at de hadde rett.. OG det hadde de gitt.. Jeg kom tilbake fra permisjon 1 august, kan si jeg ikke gleder meg kjempemye til å si det til sjefen.. Men heldigvis er hun eks. barnehagestyrer og kvinne så :)

Herre, nå begynner jeg å bable om totalt uinteressante ting igjen.. Typisk svangerskaps- tegn :P (MEG, MEG,MEG)

Skrevet

Dette blir stas kan jeg tenke meg:)

Men du vil nok ikke se så mye på ul dessverre. Hvis du hadde mensen i juli så er du ikke så langt på vei og hjertet begynner ikke å slå før uke 6-7... Man ser heller ikke så mye på ul før etter uke 6 er startet.

Men lykke til uansett:-) dette blir spennende:)

Skrevet

Regnet at jeg var 5 uker på vei nå, så kanskje man kan se det i neste uke?. Sist gang hadde jeg UL i uke 8, da så de det tydelig. Håper på å se det da, om ikke har de heldigvis en gammel UL maskin på legekontoret, det var der jeg så det sist :) :)

Skrevet

Hei Bitthen og gratulerer:) Jeg kjenner deg også igjen fra småtroll, vi har jevngamle barn som begge er født en mnd for tidlig (jeg har endra nick, var tidligere juli10). Nå er jeg også gravid igjen, 5 uker idag:) Overraskende enkelt her også gitt..! Så da er vi i samme båt igjen:) Lykke til videre, og håper alt står bra til med gutten din. Går han nå foressten?

Skrevet

jeg kjenner deg også igjen..:-) GRATULERER:D å ikke minst, heldige du:-)))

jenta mi va født mai 2010, å jeg er sååå klar for å lage lillebror/ søs...

men men jeg må nokk tenke økonimi først å komme meg i arbeid før jeg kan lage en ny verdensborger;-) får nøye meg med å snike på bim istede;-)

masse, masse lykke til:D

Skrevet

Ja det har vi :) Gratulerer til deg også!! Han går ikke ennå nei, men krabber rundt i turbofart, så det blir vel. Han tør ikk slippe seg ennå. Har begynt i bhg da, det liker han godt. Lykke til til deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...