Gå til innhold

Nettmøte?

elin

Anbefalte innlegg

Heisann alle.

Nå starter jobben med å videreutvikle Barnimagen og Dinbaby.

Og i den forbindelse har dere sikkert mange spørsmål.

Derfor tenkte jeg vi kunne sette oss ned og ta et lite "nettmøte" i neste uke.

Tirsdag og torsdag fra 21:00 - 23:00 er jeg derfor tilgjengelig for alt mulig av spørsmål.

Jeg oppretter en tråd, så kan dere sende meg alt dere måtte ha av spørsmål. Så skal jeg svare så godt jeg kan.

Grunnen til at jeg tar det såpass sent er at jeg ser at det da er mye folk i forumet. Og jeg vil gjerne møte så mange som mulig.

Håper dette faller i smak.

Hilsen Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er også på dette tidspunktet at hver eneste trykk eller oppdatering du gjør her inne tar mange minutter. Hver eneste kveld, ingen unntak.

Selv om dette tidspunktet i utgangspunktet hadde passet meg best, burde vel dette nettmøtet være når det faktisk går an å bruke siden på en skikkelig måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på 2 ting:

Nr 1 : Når skal dere få fiksa så ikke sidene her er så treige,de har vært det i flere mnd nå!

Nr 2 :Når jeg går på mine siste innlegg eller trykker på linken du la ut på anonym om nettmøte havnet jeg på bim . Nå er jeg på dib og er logget inn på dib og ikke bim ,så da må jeg logge meg inn på bim om jeg vil svare og det er tungvindt . Så kan dere ikke gjøre det sånn att er man på bim og trykker på en link så kommer man fortsatt til bim og samme på dib sånn at man slipper innlogging på begge sider .

Til sist vil jeg gi dere litt ros :)

Jeg syns det er veldig bra at dere har tatt tak i hetsingen her inne .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Forkostquiz - det er et veldig godt poeng! Vi prøver i morgen, og om det ikke går, bytter vi tidspunkt på torsdag. Jeg svarer uansett på alt dere lurer på!

Og her kommet svar på de to spørsmålene til mamma'n til Will og Ailo:

1. Det virker veldig dumt å svare dette hver gang, men vi jobber virkelig med det. Vi trodde vi hadde fikset problemet, men det ser ikke ut til å ha funket. Vi må derfor teste alt en gang til. For jeg skjønner godt at det er et problem. Det skal ikke være sånn!

Vi skal jo over på ny plattform nå i høst, og da håper jeg alle de gamle problemene skal være borte.

2. Dette er et kjempepoeng. Det var jeg faktisk ikke klar over. Og svaret er da: Jo, det må vi fikse. Vi kommer dessverre ikke til å gjøre noe her før vi legger om til den nye plattformen, men når vi kommer over skal dette være fikset!

Og til slutt.. Tusen takk for ros. Vi vil at det skal bli en bedre tone her inne. Barnimagen skal være et koselig sted å være, selv om vi kan være uenige innimellom.

Håper du fikk svar på det du lurte på. Og spør gjerne igjen.

Ha en fin dag!

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...