Gå til innhold

Nå provoserer jeg sikkert men..

Anbefalte innlegg

Så utrolig mange uselvstendige, usikre og ubesluttsomme damer det er her! Er jeg en dårlig mor? Når bør jeg hente?Hva sier dem da?Hvilken modell av en dress skal jeg kjøpe? Skal jeg hente kl2 eller3??

Gjør det som er aller best for dere selv og familien deres. Ikke spør om masse rart her inne om du ikke vil ha drittsvar tilbake.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143489365-n%C3%A5-provoserer-jeg-sikkert-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mange spør nok bare for å ha noe å spørre om :)

Mine spørsmål og innlegg her virker likevel til å være i overkant krevende, for jeg får som regel lite svar på mine tråder. Jeg vet jeg spør vanskelig, og venter faktisk ikke mange svar. Såpass forstår jeg.

En eneste gang har jeg laget et innlegg jeg visste ville provosere, og der kom det over 50 svar ;)

Kan være jeg er en av de få her inne med virkelige problemer, som selv her inne gjør folk tause ;)

Eller hva med: "Synes dere jeg burde gå fra mannen min?"

Som om jeg hadde spurt alle trolla her inne om en så viktig avgjørelse!!!!

Men den "tror dere jeg er gravid?" - er jo en klassiker da. Kjøp en test sier jeg bare.....

Eller de som må spørre til råds om de burde ta abort...alvorlig talt det er da ikke noe vi andre kan avgjøre fro den personen det gjelder :-O

Jeg tror det er veldig lett å spørre om selvfølgeligheter når man kan være anonym, eller det som for andre kan fremstå som selvfølgeligheter. Det er jo nettopp det som er så flott med anonymforum synes jeg!!

Er jeg en dårlig mor? Ja, vi har vel alle tenkt tanken en eller annen gang har vi ikke? Det er godt å få bekreftelse fra andre på at det er normalt.

Hvilken modell dress jeg skal kjøpe? DET er da vel ikke et dumt spørsmål, er det vel??

Synes eksemplene dine er dårlige HI.

Jeg ler. Dette har jeg grunnet over lenge selv. Og du over her som syns det var dårlige eksempler.. Det syns ikke jeg. Man kan da ikke spørre her inne om man er en dårlig mor. Selv om man lurer litt til tider så får man da heller spørre-hvordan syns dere jeg takler dette /hva ville dere gjort? Vi her inne kan ikke svare på om noen er en dårlig mor.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...