Gå til innhold

Til dere som har 3 ,4, 5 og flere barn en det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er at jeg selv har 3 barn fra før, aldri hatt noen form for blødninger under svangerskapene mine.

Jeg skal ha mensen om 6dager, i går så begynnte jeg å få litt utflod med 1 blod dråpe. I dag har jeg hatt litt mer brunaktig utflod(ikke mye)

Jeg har aldri hatt dette 1 uke før ikm er ventet. Min sykelus har alltid vært stabil.

Så mitt spørsmål er, det noen av dere som har hatt brunlig utflod og allikevel vært gravid i et av svangerskapene???

Har noen av dere gått gjennom 3 svangerskap uten "blødning" også plutselig fått en blødning(fest blødning) og likevel ha vært gravid?? Sorry, kanskje litt klønete forklart.

Blir takknemlig for svar. Er så lenge til jeg kan teste, blir helt tullete og litt gal av å lure igrunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jente,gutt,jente og med gutten hadde jeg festeblødning , trodde det var mensen som kom jeg, men viste seg at jeg var gravid ilikevel.

Ble gravid med nummer 4 i februar og mistet i missed abortion i uke 13+2, fikk sjokk, etter 3 svangerskap regner man selvfølgelig at alt skal gå bra- Nå er jeg gravid på nytt i uke 4+4 og håper at alt skal gå bra, men klarer ikke glede meg før etter uke 14!

Skrevet

Fikk helt vondt nå jeg. Forstår veldig godt å du er engstelig nå.

Håper at det går bra denne gangen:-)

Jeg har tenkt tanken selv om jeg er gravid nå, så kommer jeg helt sikkert til å miste. Har tenkt det helt siden jeg gikk gravid med nr 3. Har hørt at alle kvinner mister en gang i løpet livet. Jo flere svangerskap bak seg, større sjanse.

Takk for at du svarte:-)

Masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...