Harfåttprinsen:) Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Flere her som har ca 4uker igjen som får smerter i bekken/lyske/hoftekam når mann har ligget en stund i sengen?? Jeg våkner flere ganger vær natt pga at jeg har smerter og må skifte stilling i sengen :/ Slitsomt.. og mange ganger kanker det godt i bekkenet Har ikke hadd slike problemer tidligere, er nå i uke 36 i morgen håper det gir seg litt.. Noen som har tips og råd?? Ha en fin dag
zombie2be Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Huff ja,denne er velkjent her i gården.. Bruker å byggemeg opp med puter,ei mellom beina fra knærne til anklene(stabiliserer bekkenet), og ei bak ryggen.Funka ganske kenge,nå er det 13 dager til termin her og hvis det blir verre nå så må jeg sove sittende:P hoftene og lyskene verker helt nedi knærne jo..
Harfåttprinsen:) Skrevet 18. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2011 Godt og høre at det er flere en meg.. ja det er nesten slik at jeg gruer meg til natten :/ savner virkelig og få sove uten smerter.... Men du er nå snart ferdig med det Heldigris
DenTredje Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Jeg ligger på siden og sover og etter en stund gjør det veldig vondt i den hofta som vender ned mot madrassen. Det stråler liksom ned i beinet og jeg kjenner det også i bekkenet. Da må jeg snu meg og om ikke lenge så har den samme smerten inntruffet på motsatt side, så må jeg snu meg og slik holder jeg på hele natten... Er det slik du har det også? Veldig slitsomt er det iallefall!!! Jeg er 37+2 idag, og har hatt det slik i en ukes tid..
Harfåttprinsen:) Skrevet 18. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2011 Ja det er slik jeg har det... føles liksom ut som jeg stivner... og vist jeg strekker ut benet er det som jeg har krampe i lysken.. VONDT!!! Er i uke 36 i morgen jeg... Håper den siste tiden går fort....
Nummer2.2014 Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Akkurat sånn har jeg det også. Og så mister jeg litt følelsen i beinet. Jeg er i uke 31. Har prøvd akupunktur nå så håper det hjelper for det virker forferdelig å gå sånn i to måneder til.
Baker Harepus Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 Sliter med akkurat det samme her, mest smerter på natta og når jeg sitter stille lenge. Er 38 + 2 i dag. Har hørt at bekkenplagene på slutten blir bedre når hodet fester seg, for da stabiliserer hodet bekkenet litt på et vis...Så blir spennende å se
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 godt de er flere... jeg gruer meg til å ligge meg hver natt.. men nå er de 2 dager til mens og 5 dager til ul termin så snart kommer han vel.. nå ligger han å dytter i noen sener eller noe så de stråler ned i "utgangen" så håper han bare finner veien ut snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå